“مرتضی موحدنیا” شهردار مرند ماند

شورای اسلامی شهر مرند پس از ارزیابی نهایی در خصوص گزینه های مطرح مرتضی موحدنیا را در سمت خود ابقاء و به عنوان شهردار آینده معرفی کردند.  به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، محمد تقی طهماسب پور سخنگوی شورای اسلامی شهر مرند با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت : با شروع بکار رسمی […]

image_pdfimage_print

شورای اسلامی شهر مرند پس از ارزیابی نهایی در خصوص گزینه های مطرح مرتضی موحدنیا را در سمت خود ابقاء و به عنوان شهردار آینده معرفی کردند.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، محمد تقی طهماسب پور سخنگوی شورای اسلامی شهر مرند با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت : با شروع بکار رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مرند ، منتخبین مردم با بررسی شرایط حاکم بر شهر و همچنین شهرداری و ضمن رعایت شایسته سالاری و پرهیز از هرگونه خلل در مدیریت شهر و شهرداری پس از ارزیابی نهایی در خصوص گزینه های مطرح با احترام به توان و جایگاه همه عزیزان نهایتا اعضاء شورا به اجماع رسیدند که مرتضی موحدنیا شهردار فعلی را در سمت خود ابقاء و به عنوان شهردار آینده معرفی نمایند.

طهماسب پور در خصوص لغو سرپرستی شهرداری مرند نیز خاطر نشان کرد  : معرفی حسین کاوه به عنوان سرپرست شهرداری در صورتی دارای اعتبار بود که شهردار جدیدی معرفی گردد که با معرفی شهردار فعلی به عنوان شهردار منتخب ؛ عنوان سرپرستی نیز منتفی می باشد.

براساس این گزارش ، مرتضی موحد نیا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد شهرسازی است که مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی ، شهردار ، کارشناس مسئول امور شهری استانداری ، عضو و جانشین ستاد احیای دریاچه ارومیه و شهردار فعلی مرند را در کارنامه اجرایی خود داد .

انتهای خبر