شوی رسانه ای یا پیش دستی در استعفا

فوری/جزئیات استعفای عرب باغی

چندماه پیش در جهت شفاف سازی مباحثات جنجالی پیرامون عملکرد منطقه آزاد ارس، کمیته ای از سوی مجلس برای تحقیق و تفحص از منطقه آزاد ارس در منطقه حضور یافت که نتایج آن قرار بود طی روزهای جاری قرائت شود.

image_pdfimage_print

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، خبر استعفای عرب باغی مدیرعامل منطقه آزاد ارس، موجب تعجب و سوالات زیادی در افکار عمومی و رسانه ها شد.

وی که از شهریور سال ۹۲ عهده دار این مسئولیت شده و طی ماههای اخیر شایعات زیادی درخصوص تغییر احتمالی وی منتشر شده بود، ظهر امروز دوشنبه ناگهان از استعفای خود خبر داد.

استعفای عرب باغی که به گفته خود در اعتراض به اجرای مصوبه سال گذشته مجلس مبنی بر انتقال مدیریت سازمان مناطق آزاد کشور از ریاست جمهوری به وزارت اقتصاد و آنچه که وی “تنزل درجه” نامیده، صورت گرفته است، در حالی است که اجرای این مصوبه مربوط به چندین ماه پیش بوده و اتفاق جدیدی که موجب استعفای ناگهانی امروز وی شود، تلقی نمی شود.

همچنین اعلام استعفای عرب باغی در حالی به نقل از وی در رسانه ها منتشر شده که تا این لحظه متن استعفانامه وی منتشر نشده است که این نیز موحب ابهام مضاعف در این باره شده است.

نکته مهم دیگر اینکه اعلام استعفای عرب باغی همزمان با برگزاری جلسه ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس بود که با حضور وزیر اقتصاد و بانک رئیس مناطق آزاد کشور به منظور بررسی وضعیت مناطق آزاد کشور تشکیل شد.

حسن نژاد نماینده مرند و جلفا که بعضا گفته می شود اختلافات وی با عرب باغی موجب این استعفا بوده است، در واکنش به این خبر گفت: از آنجاییکه هنوز متن استعفای کتبی وی در دسترس رسانه ها قرار داده نشده لذا فعلا نمی توان اظهار نظری در این خصوص کرد. وی از منتقدان جدی ادامه حضور عرب باغی در رأس مدیریت منطقه آزاد ارس به خاطر برخی عملکردهای وی است.

گفتنی است، چندماه پیش در جهت شفاف سازی مباحثات جنجالی پیرامون عملکرد منطقه آزاد ارس، کمیته ای از سوی مجلس برای تحقیق و تفحص از منطقه آزاد ارس در منطقه حضور یافت که نتایج آن قرار بود طی روزهای جاری قرائت شود.

شنیده های اعتدال پرس حاکی است، تکلیف قطعی مدیریت منطقه آزاد ارس  طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.
?منتظر اخبار تکمیلی اعتدال پرس در این خصوص باشید.

انتهای خبر