فوری/ سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس معرفی شد+سوابق

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «اسدالله علیزاده» معاون پشتیبانی منطقه آزاد ارس، به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس» منصوب شد.

image_pdfimage_print

نتیجه تصویری برای اسدالله علیزاده

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «اسدالله علیزاده» معاون پشتیبانی منطقه آزاد ارس، به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس» منصوب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «مرتضی بانک» در حکمی «اسدالله علیزاده» را به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس» منصوب کرد.

 در حکم مرتضی بانک آمده است:

با عنایت به پذیرش استعفای جناب آقای محسن خادم عرب باغی از سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد ارس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، به موجب این ابلاغ تا تعیین مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس منصوب می شوید.
امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در منطقه، هماهنگی با دبیرخانه شورا و ایجاد فضای تعاملی با معاونین و مدیران سازمان منطقه، اعضای محترم هیأت مدیره سازمان و سایر مسئولان منطقه نسبت به پیگیری و انجام بهینه امور نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

  • عرب باغی که از شهریور سال ۹۲ عهده دار ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس شده بود، در پی برخی حواشی ایجاد شده درباره عملکرد این سازمان خصوصا اختلافات شدید وی با حسن نژاد نماینده مرند و جلفا، سرانجام هفته پیش مجبور به استعفا شد.

سوابق اسدالله علیزاده

علیزاده متولد ۱۳۵۴ و اهل ارومیه است که سال گذشته به سمت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه آزاد ارس منصوب شده بود.

وی فارغ التحصیل دکترای مدیریت کسب و کار است و کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی و کارشناسی خود را نیز در رشته مهندسی عمران کسب کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، معاون توسعه مدیریت و مشاور سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی و معاون سرمایه گذاری شرکت ایرانگردی و جهانگردی از دیگر سوابق اجرایی اسدالله علیزاده است.

 

انتهای خبر