? گسترش آتش سوزی ارسباران در سایه بی تدبیری مسئولین!

نکته قابل تامل در این آتش سوزی، اعتراف مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی به تعلل و عدم همکاری سازمان های مرکزی با مدیریت بحران استان است.

image_pdfimage_print

نتیجه تصویری برای آتش سوزی ارسباران

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در حالی که بیش از ۲ روز است جنگل های قره داغ، بهشت آذربایجان در آتش می سوزد، به علت معطلی مسئولین در بسیج امکانات و ارسال تجهیزات لازم بخش زیادی از این جنگل های بکر تبدیل به خاکستر شده و آتش همچنان در حال بلعیدن بهشت آذربایجان است. این در حالی است که مسئولین استان امروز صبح از اطفاء حریق خبر داده بودند!

نکته قابل تامل در این آتش سوزی، اعتراف مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی به تعلل و عدم همکاری سازمان های مرکزی با مدیریت بحران استان است. هنربر گفته است:《علیرغم قول مساعد دستگاه های مسوول(سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، وزارت دفاع و هلال احمر) برای کمک به اطفاء حریق جنگل های ارسباران با هلی کوپتر، تاکنون این نهادها برای امداد رسانی هیچ اقدامی نکرده اند!

آخرین خبرها حاکی است مسئولان استان همچنان دنبال هلی کوپتر از. سازمانهای مرکزی و ارتش هستند که هنوز نتیجه ای بدست نیامده! البته گویا فرماندهی کل نیروهای مسلح قول اعزام هلی کوپتر تا فردا را داده اند.

نتیجه تصویری برای آتش سوزی ارسباران

 به نظر می رسد بی تدبیری مسئولین محلی و استان در پیش بینی صحیح و دقیق میزان آتش و تعلل در فراخواندن تجهیزات لازم از جمله هلی کوپترهای مخصوص اطفاء حریق، موجب گسترش این فاجعه جبران ناپذیر در یکی از بکرترین زیستگاه های جنگلی که کاندیدای ثبت در میراث جهانی بود، گردیده که باید مورد بررسی و پیگرد قرار گیرد.

  • آدرس کانال اطلاع رسانی اعتدال پرس در تلگرام :   @etedalpres
انتهای خبر