‍ ⭕️ انتقاد تند امام جمعه هادیشهر از اقدامات بی ضابطه در ارس : جلفا، بنگاه کاریابی و حیات خلوتِ سهم خواهی آقایان نیست!

اقدامات شائبه انگیز و بی ضابطه منطقه آزاد ارس از جمله در استخدام بی ضابطه تعدادی از اقوام مسئولین شهرستان و برخی نیروهای سیاسی و اخراج تعداد زیادی از کارکنان باسابقه، موجب اعتراضات گسترده شده و پیش از این نیز امام جمعه جلفا، بسیج دانشجویی و فعالان رسانه ای و جوانان منطقه خواستار شفاف سازی مسئولین شده اند.

image_pdfimage_print

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام و المسلمین انتظاری امام جمعه هادیشهر

جلفا، بنگاه کاریابی و حیات خلوتِ سهم خواهی آقایان نیست!

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، حجت الاسلام و المسلمین انتظاری امام جمعه هادیشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هفته گذشته تعدادی از جوانان #مطالبه_گر شهرستان لیستی از استخدامی های اخیر در برخی از ادارات و سازمان ها را برای من آوردند که واقعا تاسف برانگیز بود.

وی افزود : هر مسئولی که در #جلفا صاحب مسند می شود ، چند نفر را با خود آورده، استخدام کرده و برای مردم این منطقه به یادگار می گذارد.

به گفته امام جمعه هادیشهر، از بس این کارها تکرار شده اند مردم فکر می‌کنند راه درست همین است و این جزو حق مسئولین است که چند نفری را با سفارش #شاغل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین انتظاری افزود: لیست نفرات استخدامی در اختیار من بوده و چند روزیست با مسئولان در تماس هستم تا در این رابطه حاضر شده و #شفاف_سازی کنند.. اگر مسئولان درباره استخدامات جوابگو نباشند، از این هم آشکارتر گفته و مردم را در جریان برخی مسائل قرار خواهم داد.

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام و المسلمین انتظاری امام جمعه هادیشهر

وی گفت: با صراحت می گویم، هیچ مسئولی حق ندارد با #سواستفاده از جایگاه و موقعیت شغلی، #اقوام و اطرافیان خود را در ادارات استخدام نماید.

وی در ادامه  خطاب به دادستان جلفا گفت: این اقدامات #ظلم و #فساد هستند و باید از بروز آن جلوگیری کرد. آقای #دادستان ! هفته قوه قضائیه هست و این لیست در اختیار شما هم قرار دارد. به خدا سوگندتان می‌دهم، لیست را بگذارید جلوی آقای مسئول و با قاطعیت بپرسید چرا این کارها را انجام داده اند؟

?اعتدال پرس:

گفتنی است اقدامات شائبه انگیز و بی ضابطه منطقه آزاد ارس از جمله در استخدام بی ضابطه تعدادی از #اقوام #مسئولین شهرستان و برخی نیروهای سیاسی و اخراج تعداد زیادی از نیروهای باسابقه قبلی، موجب اعتراضات گسترده شده است و پیش از این نیز #امام جمعه جلفا، #بسیج دانشجویی و برخی #فعالان رسانه ای و #جوانان منطقه با صدور بیانیه هایی نسبت به این وقایع معترض و خواستار شفاف سازی مسئولین شده اند.

گفتنی است، فرماندار و نماینده شهرستان جلفا در مجلس هنوز در این باره سکوت کرده اند!

  • آدرس کانال اطلاع رسانی اعتدال پرس در تلگرام :   @etedalpres
انتهای خبر