۱۶ خرداد آخرین مهلت استعفای مدیران برای انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس را اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، بر اساس این اطلاعیه، شروع ثبت نام از ۱۰ آذر ۹۸ بوده و آخرین مهلت استعفا برای مدیران دولتی جهت حضور در انتخابات ۱۶ خرداد ۹۸ خواهد بود. طبق این اطلاعیه، مدیران استانی و شهرستانی دولتی […]

image_pdfimage_print

ستاد انتخابات کشور برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس را اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، بر اساس این اطلاعیه، شروع ثبت نام از ۱۰ آذر ۹۸ بوده و آخرین مهلت استعفا برای مدیران دولتی جهت حضور در انتخابات ۱۶ خرداد ۹۸ خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، مدیران استانی و شهرستانی دولتی و نهادهای عمومی از کاندیدا شدن در حوزه انتخابیه تحت مسئولیت خود محروم هستند مگر اینکه شش ماه قبل استعفا داده باشند.

اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری، مسئولان سطح کشوری که حیطه وظایف و اختیارات آنها به کل کشور تسرّی دارد، مدیران حوزه وزارت کشور اعم از: فرماندارن، بخشداران، معاونین و مشاوران استانداران و همچنین شاغلین در نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات از داوطلب شدن در تمام حوزه های انتخابیه سراسر کشور محرومند مگر اینکه در مهلت مقرر استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

  • آدرس کانال اطلاع رسانی اعتدال پرس در تلگرام :   @etedalpres
انتهای خبر