معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

قدردانی از اقدامات شهرداری تبریز در پروژه مقبره‌الشعرا/ اعلام تخصیص اعتبارات دولتی برای تسریع در اتمام پروژه

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه مقبره‌الشعرا با قدردانی از زحمات شهرداری تبریز در اجرای این پروژه بزرگ، ابراز کرد: امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت و تداوم کمک شهرداری، شاهد تسریع در اتمام آن باشیم. به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، جواد رحمتی ظهر امروز همچنین […]

image_pdfimage_print

بازدید معاون عمرانی استانداری و شهردار تبریز از پروژه های مقبره الشعرا و پادگان ارتش

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه مقبره‌الشعرا با قدردانی از زحمات شهرداری تبریز در اجرای این پروژه بزرگ، ابراز کرد: امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت و تداوم کمک شهرداری، شاهد تسریع در اتمام آن باشیم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهریار، جواد رحمتی ظهر امروز همچنین اعلام کرد: تصمیمات اتخاذ شده برای کوتاه مدت بر این مبنا است که با بهره‌برداری از ضلع شمالی پروژه، امکان تردد شهروندان و گردشگران در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با اقدامات شهرداری تبریز، بدنه ضلع شمالی احداث شده و در چندماه آینده با تکمیل سقف و کف آن، شاهد آزادسازی و بهره‌برداری از بخش شمالی مقبره‌الشعرا خواهیم بود.
او با بیان اینکه متاسفانه در سالیان گذشته نسبت به اهمیت این پروژه به آن توجه نشده است، گفت: حتما باید دولت نیز برای تکمیل این پروژه کمک کند چراکه مقبره الشعرا یک پروژه ملی است و برای کشور و استان ما اهمیت ویژه‌ای دارد.
رحمتی همچنین اظهار کرد: شهرداری تبریز از بابت کمک به اجرای این پروژه ورود پیدا کرده و دولت نیز برای تسریع در تکمیل آن کمک خواهد کرد.

انتهای خبر