معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد:

تلاش سازمان های تحت پوشش در هوشمندسازی شهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: تمام سازمان های تحت پوشش معاونت حمل و نقل در سال ۹۹ در هوشمندسازی شهر و ارایه خدمات خود تلاش می کنند. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، مهدی یوسفی با حضور در برنامه تبریزیم با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش […]

image_pdfimage_print

یوسفی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: تمام سازمان های تحت پوشش معاونت حمل و نقل در سال ۹۹ در هوشمندسازی شهر و ارایه خدمات خود تلاش می کنند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، مهدی یوسفی با حضور در برنامه تبریزیم با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن رکود اقتصادی موجود در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

وی ارایه خدمات بهینه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو و همچنین کاهش زمان انتظار را از برنامه های سال ۹۹ عنوان کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز مدیریت هوشمند ترافیک را با افزایش دوربین های ترافیکی میسر دانست و افزود: در سال جاری با آغاز نصب ۴۰ دوربین در این زمینه تلاش می کنیم.
عضو شورای ترافیک استان ضمن اشاره به افزایش ۴۴ درصدی ترافیک محدوده داخلی شهر در روزهای اخیر، گفت: مقابله با شیوع کرونا و در کنار آن کاهش ناهنجاری های ترافیکی با تلاش و برنامه ریزی مسئولان و شهروندان امکان پذیر است و امیدواریم در این روزهای بحرانی که ناوگان حمل و نقل عمومی تعطیل است، شهروندان با کاهش سفرهای درونشهری به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای خبر