سخنگوی پویش رحمت خبر داد:

۵ هزار سبد غذایی در هفته جاری توزیع می‌شود/ امیدوار به مشارکت مردمی هستیم

سخنگوی پویش رحمت از توزیع ۵ هزار بسته حمایتی در هفته جاری خبر داد. به گزارش به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، کاظم خامهچی در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق افزود: تا به امروز ۵ هزار بسته حمایتی در قالب سبد غذایی توزیع شده است که تلاش داریم […]

image_pdfimage_print

پویش رحمت

سخنگوی پویش رحمت از توزیع ۵ هزار بسته حمایتی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، کاظم خامهچی در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق افزود: تا به امروز ۵ هزار بسته حمایتی در قالب سبد غذایی توزیع شده است که تلاش داریم در هفته جاری این تعداد به ۱۰ هزار افزایش یابد.  

او ادامه داد: با اتمام کار توزیع ۱۰هزار بسته حمایتی، مرحله اول پویش رحمت به پایان می‌رسد و در صورت حمایت مردم و خیرین شهر، مرحله دوم این پویش نیز آغاز می‌شود

سخنگوی پویش رحمت خاطرنشان کرد: خیرین و  مردم در کمپین‌های مختلف حضور دارند و همین امر موجب استقبال نسبی از پویش رحمت شده است؛ ولی همچنان امیدوار به مشارکت‌ مردمی هستیم.

پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند. شماره حساب پویش رحمت در بانک پاسارگاد به شرح ذیل است:

شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱
شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰

انتهای خبر