رییس شورای هیئات مذهبی تبریز:

عزاداری خیابانی دیشب تبریز بدون مجوز و خودسرانه بود

    رییس شورای هیئات مذهبی تبریز گفت: عزاداری خیابانی دیشب سنگفرش ولیعصر تبریز بدون مجوز و خودسرانه بود. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام محمود هادی در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری خیابانی که روز گذشته در  تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم بدون داشتن مجوز های لازم برگزار […]

image_pdfimage_print
 
 
عزاداری خیابانی دیشب تبریز بدون مجوز و خودسرانه بود
رییس شورای هیئات مذهبی تبریز گفت: عزاداری خیابانی دیشب سنگفرش ولیعصر تبریز بدون مجوز و خودسرانه بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام محمود هادی در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری خیابانی که روز گذشته در  تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم بدون داشتن مجوز های لازم برگزار شده و اصلا از هیچ نهاد ذی‌ربط مجوزی برای برگزاری عزاداری خیابانی اخذ نکرده بودند.

وی در پاسخ به ادعای برخی حاضران در این مراسم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی تبریز مرجع صدور اجازه لازم برای برگزاری عزاداری خیابانی هستند و این دو ارگان اطلاعی از موضوع نداشتند.

عضو شورای هیئات مذهبی تبریز در پایان تاکید کرد: این افراد به صورت خودسرانه این مراسم را برگزار کرده اند و ما موضوع را به نهادهای نظارتی گزارش کرده ایم.

گفتنی است شب گذشته عده ای با کج سلیقگی، بدون توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اقدام به برگزاری عزداری خیابانی(شاخسی) در سنگفرش تبریز کرده بودند که با اعتراض جامعه حسینی و هیات های عزاداری روبرو شدند.

در حالی که هیات های حسینی در این روزها با رزمایش مواسات، مشغول رساندن کمک‌های مومنانه به افراد آسیب دیده از کرونا هستند، رفتار این معدود افراد قابل تامل است.

انتهای خبر