دور جدید تغییرات در فرمانداری های استان آذربایجان شرقی

ادامه روند عجیب جابجایی فرمانداران!

در حالیکه بعضی از این فرمانداران کمتر از دو سال پیش منصوب شده بودند و در یکسال باقی مانده تا پایان عمر دولت حاضر، این نوع تغییرات و جابجایی ها موجب تعجب و انتقاد بسیاری شده است.

image_pdfimage_print

تغییرات اخیر در فرمانداری های استان آذربایجان شرقی در حالی صورت می گیرد که روند حاکم بر این تغییرات، تعجب و انتقاد بسیار به همراه داشته است.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، در ادامه روند تغییر و جابجایی فرمانداران استان 
آذربایجان شرقی که بعد از روی کارآمدن نمایندگان جدید مجلس شروع شده است، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، رسول خدابخش به عنوان فرماندار جدید اهر و عدالت حاجی‌پور به عنوان فرماندار جدید کلیبر معرفی شدند.

پیش از این نیز فرمانداران مراغه، ملکان، ورزقان، چاراویماق، سراب، آذرشهر و بستان آباد تغییر پیدا کرده بودند و اغلب به شکل جابجایی بوده است.
بطوریکه فرماندار کلیبر به اهر رفت فرماندار اهر به آذرشهر رفت فرماندار آذرشهر به بستان آباد رفت و فرماندار بستان آباد هم به مراغه رفت. همچنین، فرماندار چاراویماق به ملکان رفت فرماندار ملکان به ورزقان رفت و فرماندار ورزقان هم به سراب رفت!

در حالیکه بعضی از این فرمانداران کمتر از دو سال پیش منصوب شده بودند و در یکسال باقی مانده تا پایان عمر دولت حاضر، این نوع تغییرات و جابجایی ها موجب تعجب و انتقاد بسیاری شده است بطوریکه برخی کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان رسانه ای از آن به عنوان بازی معروف ” قوندم گشدیم “ یاد کرده اند!

نکته جالب دیگر این تغییران این است که دو ماه پیش، علی رغم انتشار گمانه زنی هایی در برخی رسانه از شروع تغییرات در فرمانداری های استان، مسئولان استانداری آذربایجان شرقی این اخبار را تکذیب و حتی تهدید به پیگیری قضائی کرده بودند!

اخبار پیشین اعتدال پرس در این خصوص :

 

انتهای خبر