اولین انتصاب خرم در استانداری؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد

استاندار آذربایجان شرقی در اولین حکم خود بعد از حضور در این مسند، طی حکمی "جهانبخش سلمانیان" را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

image_pdfimage_print
سلمانیان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی شد

سلمانیان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، استاندار آذربایجان شرقی در اولین حکم خود بعد از حضور در این مسند، طی حکمی “جهانبخش سلمانیان” را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد، اقدامی که نویدبخش حضور چهره های جوان و تحول گرا در مسئولیت های کلان و مهم استانی بوده و تحسین خیلی ها را برانگیخت.

در حکم عابدین خرم خطاب به سلمانیان آمده است:

نظر به تجربه، تعهد، دانش و سوابق جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب می شوید. توفیق روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های “دولت مردمی برای ایرانی قوی” از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

جهانبخش سلمانیان متولد ۱۳۶۳ در تبریز و از جمله چهره های فعال و اندیشه ورز استان بوده و دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است و از جمله سوابق وی می‌توان به مشاور مدیرکل و رئیس امور شهرستان های اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مشاور نائب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس، مشاور عالی فراکسیون راهبردی مجلس، عضو گروه مشاوران جوان استاندار و فعال جنبش دانشجویی اشاره کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در حکمی جداگانه از خدمات دکتر “حمیدرضا قاسم زاده”، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع استانداری قدردانی کرد.


انتهای خبر