انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی؛ یک فرماندار، دو مدیرکل و یک مشاور استاندار منصوب شدند

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تغییرات مدیریتی در دولت جدید، طی احکامی جداگانه، مدیرکل سیاسی، مدیرکل امور شهری، فرماندار ملکان و مشاور حقوقی خود را منصوب کرد.

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تغییرات مدیریتی در دولت جدید، طی احکامی جداگانه، یک فرماندار، دو مدیرکل استانداری و یک مشاور خود را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، استاندار آذربایجان‌شرقی در حکمی، حسن حقیقیان را به عنوان سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب کرد.

حقیقیان سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری  آذربایجان شرقی شد | خبرگزاری فارس

در حکم عابدین خرّم خطاب به حقیقیان آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی، تعامل سازنده با دستگاه‌های موثر در حوزه ماموریتی و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

حسن حقیقیان متولد ۱۳۵۶ در تبریز دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از نیروهای مجموعه وزارت کشور است که در سوابق کاری خود، بخشداری و معاونت فرمانداری، مدیرکلی حراست استانداری، ریاست هیأت بازرسی و ریاست کمیته استعلامات ستاد انتخابات استان را دارد.

همچنین استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، مرتضی موحدنیا را به عنوان سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری منصوب کرد.

سامانه احکام پرسنل شهرداری تبریز راه اندازی شد

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی، تعامل سازنده با دستگاه‌های موثر و بهره‌مندی از تجارب افراد موثر در حوزه ماموریتی، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

مرتضی موحدنیا متولد سال ۱۳۴۷ دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی است و پیش از این مسئولیت‌هایی چون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۳ تبریز، شهردار مرند و قائم‌مقام سازمان همیاری شهرداری‌های استان را بر عهده داشته است.

همچنین عابدین خرم طی حکمی، بهمن قائلی را به عنوان سرپرست فرمانداری ملکان منصوب کرد.

بهمن قائلی به‌عنوان سرپرست فرمانداری ملکان منصوب شد - ایسنا

در حکم عابدین خرّم برای قائلی، بر روحیه انقلابی، پاکدستی، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد و کارآمد و نیز پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب و پیشبرد اهداف دولت مردمی‌تاکید شده است.

بهمن قائلی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و دارای مدرک کارشناسی برنامه‌ریزی شهری و کارشناسی ارشد حقوق است. مدیریت اداری، حقوقی و حراست دانشگاه مراغه از جمله سوابق سرپرست فرمانداری ملکان است.

استاندار آذربایجان‌ شرقی همچنین از تلاش‌های نقی محمدی در دوره تصدی فرمانداری ملکان تقدیر کرده است.

آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری ملکان عصر امروز (دوشنبه) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، مرتضی عبدی را به عنوان مشاور استاندار در امور حقوقی منصوب کرد.

دکتر مرتضی عبدی | پایگاه اطلاع‌رسانی اهرامروز

در حکم عابدین خرّم خطاب به عبدی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “مشاور استاندار در امور حقوقی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی، اندیشه عدالت‌محور، همکاری با دستگاه قضایی استان و استفاده از توان علمی‌سایر حقوقدانان، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

مرتضی عبدی، مشاور حقوقی پایه‌یک قوه قضائیه، پژوهشگر و دکترای تخصصی حقوق بین‌الملل عمومی و جانشین بسیج حقوقدانان استان بوده است.

انتهای خبر