انتصاب رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی/ خداحافظی بهبودی بعد از ۶ سال

طی حکمی از سوی میرکاظمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، فرشکاران رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، «محمد فرشکاران» متولد تبریز و دانش آموخته اقتصاد و از مدیران ستادی سازمان برنامه و بودجه کشور است و جایگزین داود بهبودی شده که از سال ۱۳۹۴ ریاست این سازمان […]

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی میرکاظمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، فرشکاران رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، «محمد فرشکاران» متولد تبریز و دانش آموخته اقتصاد و از مدیران ستادی سازمان برنامه و بودجه کشور است و جایگزین داود بهبودی شده که از سال ۱۳۹۴ ریاست این سازمان را بر عهده داشته است، خواهد شد.

آیین معارفه وی فردا پنجشنبه با حضور علیرضا صالح معاون امور مجلس و استان‌‌‌های سازمان برنامه و بودجه کشور و مسوولان استان در تالار اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

فرشکاران گفته است در فضای همدلی و وحدت از همه ظرفیت‌‌‌های محلی و ملی برای ارتقاء جایگاه اقتصادی استان آذربایجان شرقی و بهبود شاخص‌‌‌های آن استفاده خواهد کرد.

وی این را هم مورد تاکید قرار داده است که در مدار توسعه استان و پیشبرد برنامه‌‌‌های سازمانی از توانمندی و ظرفیت رسانه‌‌‌های حرفه ی غلفت نخواهیم کرد و رسانه‌‌‌های واقع گرا را در کنار خود خواهیم داشت.

انتهای خبر