کشف بیش از ۸۰ هزار عدد انواع داروی غیرمجاز در سراب

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۸۲هزارو۱۸۱عدد انواع داروهای غیرمجاز به ارزش۲میلیارد ریال خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار”علی محمدی”در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی در امر فروش و نگهداری داروی غیرمجاز در شهرستان سراب، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار […]

image_pdfimage_print

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۸۲هزارو۱۸۱عدد انواع داروهای غیرمجاز به ارزش۲میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار”علی محمدی”در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی در امر فروش و نگهداری داروی غیرمجاز در شهرستان سراب، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران محل و فرد مورد نظر را شناسایی، پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده معاونت غذا و دارو در بازرسی از محل، ۸۲ هزار و۱۸۱عدد انواع داروی غیرمجاز و تجهیزات پزشکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی داروهای غیر مجاز مکشوفه را۲میلیارد ریال برآورد کردند،تصریح کرد:علاوه بر پلمپ مغازه در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار “محمدی”در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.



انتهای خبر