بازدید سرلشکر باقری از منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مأموریت‌های ‌‌پدافند هوایی و موشکی ‌ارتش و سپاه در بالاترین سطح انجام می‌شود‌. به گزارش اعتدال آذربایجان، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بازدید از یگان‌های ارتش مستقر در تبریز از منطقه پدافند هوایب شمالغرب ارتش بازدید کرد. سرلشکر باقری در این بازدید که فرماندهان ارشد ارتش از […]

image_pdfimage_print

سرلشکر باقری: مأموریت‌های ‌‌پدافند هوایی و موشکی ‌ارتش و سپاه در بالاترین سطح انجام می‌شود‌

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مأموریت‌های ‌‌پدافند هوایی و موشکی ‌ارتش و سپاه در بالاترین سطح انجام می‌شود‌.

به گزارش اعتدال آذربایجان، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بازدید از یگان‌های ارتش مستقر در تبریز از منطقه پدافند هوایب شمالغرب ارتش بازدید کرد.

سرلشکر باقری در این بازدید که فرماندهان ارشد ارتش از جمله امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی و جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش، شامل ایستگاه رادار تبریز، سامانه‌های موشکی استقرار یافته، رادارهای ثابت و تاکتیکی، سایت های جمع آوری و اطلاعات و سامانه‌های جنگالی بازدید کرد و توان عملیاتی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح طی این بازدید گفت:  منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش مأموریت دفاع موثر، مستمر و پایدار از آسمان کشور جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

وی افزود: ماموریت های این منطقه با بهره‌گیری از کلیه سامانه‌های پدافند هوایی، موشکی و راداری ارتش و سپاه و تجهیزات پدافندی سایر نیروها در بالاترین سطح انجام می‌شود.

همچنین امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش، افزود: ایستگاه رادار تبریز، سامانه‌های موشکی استقرار یافته، رادارهای ثابت و تاکتیکی، سایت های جمع آوری و اطلاعات و سامانه‌های جنگالی مورد بازدید و ارزیابی رییس ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مرزبانان آسمان ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و پاسخ محکم به هر گونه تجاوز خواهند داد.

ارزیابی میدانی سردار باقری از رزم عملیاتی تیپ ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش

سرلشکر باقری همچنین در ادامه سفر خود به تبریز با حضور در تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در تبریز رزم عملیاتی این نیرو را مورد ارزیابی قرار داد.

با توجه به تجربیات جنگ های اخیر و تغییر ماهیت جنگ ها، لزوم پاسخگویی سریع، قاطع و با دقت و بدون خطا به تهدیدات از محورهای رزمایش امروز بود.

در این رزم عملیاتی مولفه یک‌گلوله یک هدف، پاکسازی ساختمان، هلی برن، مشق عملیات سریع، رهایی گروگان، تازش موتوری و جنگ تن به تن مورد ارزیابی سرلشکر باقری قرار گرفت.

انتهای خبر