وضعیت نامناسب امکانات بین‌راهی آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی امکانات بین‌راهی نظیر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، گفت: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی باید مستمر بوده و خدمات مطلوب به مسافران ارائه شود. به گزارش اعتدال آذربایجان، جبارعلی ذاکری امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: جلسات […]

image_pdfimage_print

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی امکانات بین‌راهی نظیر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، گفت: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی باید مستمر بوده و خدمات مطلوب به مسافران ارائه شود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، جبارعلی ذاکری امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: جلسات کمیته‌های دوازده‌گانه این ستاد در راستای برنامه‌ریزی ویژه برای تعطیلات نیمه دوم تابستان به صورت مرتب برگزار شده و گزارش خود را به ستاد ارائه کنند.

وی با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای مدیریت سفرهای هموطنان در نیمه دوم تابستان، تصریح کرد: باید امکانات استان و همه دستگاه‌های مرتبط با امر سفر برای اجرای سفری ایمن و آسان برای هموطنان مهیا بوده و به‌کارگیری شود.

ذاکری با اشاره به وضعیت نامناسب برخی امکانات بین‌راهی نظیر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، گفت: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی باید مستمر بوده و خدمات مطلوب به مسافران ارائه شود.

وی یادآور شد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص ایام نوروز نیست و باید این ستاد در ایام تابستان نیز برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان پای‌کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به وضعیت آزادراه تبریز- زنجان تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، برای نگهداری و ترمیم این آزادراه ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص‌ یافته که در حال پیگیری برای پرداخت آن هستیم.

انتهای خبر