فراخوان جشنواره هنری و ادبی زنان قهرمان پرور در تبریز

جشنواره هنری و ادبی زنان قهرمان پرور‌، ویژه بانوان هنرمند آذربایجان شرقی در راستای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود. به گزارش اعتدال آذربایجان، این جشنواره از برنامه‌های کمیته فرهنگی_هنری اجلاسیه کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان بوده و در قالب فیلم (فیلمنامه، مستند، نماهنگ، فیلم کوتاه، پادکست و…)، […]

image_pdfimage_print

فراخوان جشنواره هنری و ادبی زنان قهرمان پرور در تبریز | خبرگزاری صدا و سیما

جشنواره هنری و ادبی زنان قهرمان پرور‌، ویژه بانوان هنرمند آذربایجان شرقی در راستای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، این جشنواره از برنامه‌های کمیته فرهنگی_هنری اجلاسیه کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان بوده و در قالب فیلم (فیلمنامه، مستند، نماهنگ، فیلم کوتاه، پادکست و…)، خوشنویسی (تمامی رشته ها)، تجسمی (نقاشی، کاریکاتور، پوستر، گرافیک و…)، شعر (تمام قالب‌های شعری)، ادبیات داستانی (داستان بلند، کوتاه، دلنوشته و…)، عکس، نمایش «تئاتر» (نمایشنامه نویسی، صحنه ای، خیابانی) و صنایع دستی (همه قالب‌ها و رشته‌های صنایع دستی) برگزار می‌شود.

جهاد تبیین، امید، ایمان، آینده، زیست عفیفانه (سبک زندگی اسلامی، ایرانی/فرزندآوری و فرزند پروری/عفاف و حجاب/فعالیت زن عفیف در اجتماع و…) از موضوعات جشنواره بوده و بانوان شهید آذربایجان شرقی، نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌های مادران، همسران شهدا و جانبازان و ایثارگران نیز از موضوعات ویژه آن است.

آثار تولیدی (فیلم و نمایش) در یک حلقه سی دی و آثار تجسمی در مرحله اول به صورت عکس فرستاده شود، پس از انتخاب، اصل آثار برای نمایش درخواست خواهد شد.

ذکر مشخصات فردی و شماره تماس برای آثار ارسالی الزامی است و از آثار منتخب در همایش بانوان هنرمند استان تجلیل و نمایشگاه برای آثار منتخب و برگزیده برپا خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره استانی:
تبریز، بلوار ۲۹بهمن، مجتمع فرهنگی هنری ۲۹بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان
شماره هماهنگی از طریق فضای مجازی و ارسال اثر: ‏ ۰۹۰۲۷۳۲۰۶۹۰ ‏ مسئول فضای مجازی سازمان بسیج هنرمندان استان

آدرس جشنواره در ایتا و روبیکا:

shahid_heydarneya@

https://eitaa.com/Honarmandan313

انتهای خبر