قطع برق ۶۶ اداره و بانک پرمصرف توسط شرکت برق آذربایجان‌شرقی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی از قطع برق ۶۶ اداره و بانک پرمصرف در شهرستان های استان طی روز سه شنبه ۱۷ مرداد به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های کاهش مصرف برق خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، اکبر فرج نیا با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق […]

image_pdfimage_print

اطلاعیه"شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان‌شرقی | پایگاه خبری تحلیلی مهر  تبریز | اخبار تبریز | اخبار آذربایجان شرقی | پایگاه خبری تحلیلی مهر تبریز |  اخبار تبریز | اخبار آذربایجان شرقی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی از قطع برق ۶۶ اداره و بانک پرمصرف در شهرستان های استان طی روز سه شنبه ۱۷ مرداد به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های کاهش مصرف برق خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، اکبر فرج نیا با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در این زمینه، طی امروز (۱۷ مردادماه) به دلیل عدم توجه به این دستورالعمل، تذکرات و هشدارهای این شرکت، برق ۶۶ اداره و بانک پر مصرف استان قطع شد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت، امکان رصد و پایش مصرف برق ادارات و بانک ها از راه دور را دارا است، افزود: از این تعداد ۲۲ اشتراک مربوط به بانک‌های استان بوده که مصوبه کاهش بار مصرفی را رعایت نکردند و از راه دور برق آن‌ها قطع شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی گفت: این واحدها که اشتراک برق آنان بر اساس دستورالعمل های هیئت دولت و وزارت نیرو قطع گردیده، به جای کاهش مصرف برق در مقایسه با سال گذشته، متاسفانه افزایش مصرف داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌ها نسبت به مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق، بی توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده بود که در صورت تکرار و عدم رعایت، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای خبر