پرداخت بیش از ۹۸۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برق به مشترکان خانگی در سطح کشور/ مشترکان آذربایجان شرقی در صدر آمار کاهش مصرف

مدیر عامل شرکت توانیر خبر داد: مشترکان مشمول پاداش شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی  با ۲۶.۸ درصد کاهش سرانه مصرف، در صدر این آمار قرار دارند. به گزارش اعتدال آذربایجان، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه مشترکان مشمول پاداش، به طور متوسط حدود ۲۱ درصد مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل […]

image_pdfimage_print

خدمات شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی غیرحضوری  شد-/Portals/_default/skins/nasr_skin/images/Nasr_logo_footer.png

مدیر عامل شرکت توانیر خبر داد: مشترکان مشمول پاداش شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی  با ۲۶.۸ درصد کاهش سرانه مصرف، در صدر این آمار قرار دارند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه مشترکان مشمول پاداش، به طور متوسط حدود ۲۱ درصد مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داده اند، گفت: تا کنون مبلغ ۹۸۲ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برق، به مشترکان پرداخت شده است.

مهندس آرش کردی با ابراز خرسندی از مشارکت مردم در طرح پاداش مدیریت مصرف اظهار داشت: از زمان آغاز طرح تا دوم مرداد، ۲۵ میلیون قبض برای مشترکان خانگی صادر شده و از این تعداد ۹ میلیون قبض معادل ۳۶ درصد کل قبوض، مشمول پاداش صرفه جویی برق شده اند.

مدیرعامل شرکت توانیر توضیح داد: مشترکان مشمول پاداش شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی  با  ۲۶.۸ درصد کاهش سرانه مصرف در صدر این آمار قرار دارند و در تهران بزرگ ۲۵.۲ درصد کاهش سرانه ثبت شده و در توزیع برق گیلان ۲۴.۲ درصد کاهش سرانه مصرف درج شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان گفت: مشترکانی که پاداش صرفه جویی برق دریافت کردند، به طور متوسط حدود ۲۱ درصد در مصرف برق صرفه جویی کرده اند.

متوسط رقم پاداش برای مناطق گرمسیری کشور ۲۷۰ هزار تومان و برای مناطق عادی به ۷۵ هزار تومان به ازای هر قبض می رسد و بیشترین میزان پاداشی که به یکی از مشترکان خوش مصرف تعلق گرفته، مبلغی بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

انتهای خبر