پایان بلاتکلیفی دو ساله!

مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش، در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد.

image_pdfimage_print

مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی منصوب شد | خبرگزاری صدا و سیما

سرانجام بعد از نزدیک به دو سال بلاتکلیفی و تعیین دو سرپرست موقت برای اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، مدیرکل این دستگاه تعیین شد و طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل جدید دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

 به گزارش اعتدال آذربایجان، امروز پنجشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور سید بابک هاشمی نکو، مشاور وزیر آموزش و پرورش، در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چند ماهه حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی به عنوان سرپرست قبلی دستگاه تعلیم و تربیت این استان قدردانی شده و مسعود سعادتی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی شد.

گفتنی‌است که مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تبریز و همچنین حائز رتبه علمی استادیار و مدیر گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان استان بوده و از مهم ترین سوابق سیاسی و مدیریتی وی می‌توان به معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش و ریاست گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اشاره کرد.

تدریس در مدارس عجب شیر و تبریز، مدیر گروه‌های آموزشی، تالیف دو کتاب در حوزه آموزش و پرورش و انتشار چندین مقاله در حوزه آموزش و پرورش از فعالیت‌های فرهنگی مسعود سعادتی است که آخرین مسئولیت وی فرمانداری ویژه شهرستان میانه بود.

انتهای خبر