حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)/ مهاجم تروریست دستگیر شد+آمار شهدا و مجروحین

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: بر اثر حمله تروریستی شامگاه امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام یک نفر شهید و هفت تن دیگر مجروح شدند. به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار رهام بخش حبیبی در تشریح جزییات این حادثه گفت حوالی ساعت ۱۹ امروز ۲۲ مرداد ماه بدنبال اعلام حادثه تروریستی به مرکز […]

image_pdfimage_print

اولین مصاحبه دلاوری که عامل حمله به حرم شاهچراغ را خلع سلاح کرد

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: بر اثر حمله تروریستی شامگاه امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام یک نفر شهید و هفت تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار رهام بخش حبیبی در تشریح جزییات این حادثه گفت حوالی ساعت ۱۹ امروز ۲۲ مرداد ماه بدنبال اعلام حادثه تروریستی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله نیروهای واکنش سریع پلیس برای کمک به عوامل تامینی حرم مطهر در محل حادثه حضور پیدا کرده و با همکاری عوامل امنیتی و انتظامی فرد تروریست را هنگام ورود به حرم از سمت باب المهدی دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه کلاش به همراه ۸ تیغه خشاب کشف گردید.

سردار حبیبی تاکید کرد ماموران انتظامی و امنیتی در محل حادثه حضور دارند و وضعیت به حالت عادی برگشته و عبور و مرور به صورت روان درجریان است.

جزییات حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ

یک مجروح حادثه تروریستی شیراز در حالت کما قرار گرفته است

رئیس روابط عمومی اورژانس کشور دقایقی پیش گفت: تعداد کل آسیب دیدگان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ که به مراکز درمانی منتقل شدند، ۱۰ نفر است. هشت نفر دچار عارضه اصابت گلوله شدند که متاسفانه یک نفر در بیمارستان مسلمین به شهادت رسید.

وی افزود: یک نفر به دلیل شوک و ترس و یک نفر دیگر به دلیل گرفتار شدن در ازدحام جمعیت دچار آسیب شدند که بصورت سرپایی درمان شدند. وضعیت سه نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است. دو نفر به دلیل اصابت گلوله به ناحیه شکم و سینه در اتاق عمل هستند.

به گفته وی، مصدوم دیگری نیز به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و صورت دچار آسیب شد که هم اکنون در حالت کما قرار گرفته و اینتوبه شد و وضعیت سایر مصدومان پایدار است و تحت درمان قرار دارند.

آخرین جزییات از حمله تروریستی امروز شاهچراغ/ دستگیری یکی از تروریست‌ها

انتهای خبر