فرماندار تبریز مطرح کرد؛ مسئولان قول داده‌اند دیگر قطعی برق نداشته باشیم

فرماندار تبریز گفت: با توجه به صحبت‌های اسماعیل‌زاده، مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان و حسامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی تبریز طبق قول مساعد مسؤولان برق کشور از امروز در تبریز قطعی برق نخواهد بود. به گزارش اعتدال آذربایجان، یونس فاتح دیشب در خصوص قطعی‌های برق تبریز با حضور در شرکت توزیع نیروی برق تبریز و دیسپاچینگ […]

image_pdfimage_print

فرماندار تبریز گفت: با توجه به صحبت‌های اسماعیل‌زاده، مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان و حسامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی تبریز طبق قول مساعد مسؤولان برق کشور از امروز در تبریز قطعی برق نخواهد بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، یونس فاتح دیشب در خصوص قطعی‌های برق تبریز با حضور در شرکت توزیع نیروی برق تبریز و دیسپاچینگ اظهار کرد: قطعی برق آن هم بدون اطلاع قبلی در تبریز باعث گله‌مندی مردم شده است.

وی افزود: با توجه به صحبت‌های اسماعیل‌زاده، مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان و حسامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی تبریز طبق قول مساعد مسؤولان برق کشور از امروز در تبریز قطعی برق نخواهد بود.

به گفته فاتح، تمام تلاش مدیران و کارکنان صنعت برق باید تامین برق پایدار باشد و تلاش شود تا کمترین مدیریت بار اضطراری اعمال گردد.

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه هیچ یک از شکایات مردمی را بی پاسخ نگذارید، خاطرنشان کرد: در اسرع وقت شکایات را بررسی و پاسخ دهید.

انتهای خبر