جزئیات خسارت سیل ارسباران

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: در اثر سیل شب گذشته منطقه ارسباران به ۳۱ روستا در اهر، ۲۰ روستای ورزقان و ۱۰ روستای خداآفرین خسارت وارد شده است. به گزارش اعتدال آذربایجان، محمدباقر هنربر  با اشاره به اینکه میزان دقیق خسارت هنوز احصا نشده است، اظهار کرد: این سیل به مزارع و باغات، […]

image_pdfimage_print

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: در اثر سیل شب گذشته منطقه ارسباران به ۳۱ روستا در اهر، ۲۰ روستای ورزقان و ۱۰ روستای خداآفرین خسارت وارد شده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان، محمدباقر هنربر  با اشاره به اینکه میزان دقیق خسارت هنوز احصا نشده است، اظهار کرد: این سیل به مزارع و باغات، جاده های روستایی ، امکان دامی و مسکونی و همچنین چندین دستگاه خودرو خسارت زده است.

وی با اشاره به اینکه در اثر سیل ۴۰ نفر مصدوم شدند، گفت: پنج نفر توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و بقیه سرپایی درمان شدند.

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی اعلام کرد: یکی از مصدومان حادثه به علت سقوط از پشت بام همچنان در بیمارستان بستری است.

وی در خصوص ساماندهی وضعیت آسیب دیده های سیل گفت: در کنار کمک های نهادهای امدادی همچون هلال احمر در خصوص تامین نیازهای اولیه زندگی، اسکان خسارت دیده ها و بازگشایی راه ها اقدام شده است .

خسارت سیل شبانه به 310 واحد مسکونی و خودروها در ارسباران + فیلم و تصاویر |  خبرگزاری فارس

انتهای خبر