رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی: ۵۴ درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شده است

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از آغاز خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان تا کنون ۴۰۸ هزار و ۷۴۰ تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از ایرنا، اکبر فتحی با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی میزان خرید گندم از کشاورزان استان در سال زراعی جاری نسبت […]

image_pdfimage_print

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از آغاز خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان تا کنون ۴۰۸ هزار و ۷۴۰ تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از ایرنا، اکبر فتحی با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی میزان خرید گندم از کشاورزان استان در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته، اظهار داشت: در سال زراعی گذشته در این بازه زمانی ۲۳۲ هزار و ۹۹۰ تن خریداری شده بود.

وی اظهار کرد: از مجموع گندم خریداری شده در سال زراعی جاری، ۵۱ هزار و ۵۳۰ تن از سوی سازمان تعاون روستایی و ۳۵۷ هزار و ۲۱۰ از سوی شرکت غله استان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این مدت سه هزار و ۷۰۰ تن نیز به صورت بذری از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: کل وجوه گندم خریداری شده استان ۶۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۲۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مطالبات کشاورزان استان است.

فتحی، ادامه داد: تاکنون ۵۴ درصد از وجوه خرید تضمینی گندم و بذر مازاد کشاورزان استان پرداخت شده است.

 

انتهای خبر