آخرین خبرها درباره سقوط بالگرد نظامی در کرمانشاه/ حال سردار حاجیان مساعد است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه عصر روز جمعه ۱۰ شهریورماه ازسقوط بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، علی شعبانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این حادثه عصر امروز(جمعه) در شهرستان دالاهو، حوالی ریجاب رخ داد و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی از مجروح شدن […]

image_pdfimage_print

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه عصر روز جمعه ۱۰ شهریورماه ازسقوط بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، علی شعبانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این حادثه عصر امروز(جمعه) در شهرستان دالاهو، حوالی ریجاب رخ داد و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مجروح شدن سردار حاجیان فرمانده انتطامی استان در این حادثه خبر داد.

حادثه سقوط بالگرد فراجا ۵ مصدوم داشته است

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، حادثه سقوط بالگرد فراجا پنج مصدوم داشته، اما خوشبختانه کسی فوت نشده است.

محمدباقر محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سانحه سقوط بالگرد فراجا، افزود: این حادثه در ارتفاعات دالاهو رخ داد و پنج مصدوم شامل سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و دو همراه ایشان و دو خلبان بالگرد داشته است.

وی از اعزام چندین تیم عملیاتی به محل حادثه خبر داد و گفت: انتقال سردار حاجیان و همراهان ایشان به مراکز درمانی انجام شده و عملیات امدادی هلال احمر همچنان ادامه دارد.

فرود اضطراری بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه فوتی نداشت/ حال “سردار حاجیان” مساعد است

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فرود اضطراری بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و حال فرمانده انتظامی استان هم خوب است.

دکتر مسعود قلعه سفیدی در گفت و گو با ایسنا گفت: ساعت ۱۸:۳۰ این حادثه به نیروهای اورژانس اعلام و بلافاصله نیروها به محل حادثه واقع در شهرستان دالاهو اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان بنا به دلایلی ناچار به فرود اضطراری شده که به دلیل سرعت انجام این کار برخی سرنشینان دچار آسیب شدند.

قلعه سفیدی گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است و تنها دو نفر مصدوم شدند.

وی افزود: حال مصدومان مساعد است و فرمانده انتظامی استان هم دراین حادثه دچار مصدومیت جدی نشده است.

توضیح مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه در خصوص حادثه سقوط بالگرد فراجا

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، دلیل سقوط بالگرد فراجا را نقص فنی اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه خلبان توانست حادثه را کنترل و بالگرد را به زمین برساند.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جزییات حادثه سقوط بالگرد فراجا که عصر امروز(۱۰ شهریور) رخ داد، گفت: این حادثه در دشت بیونیج دالاهو رخ داد.

وی افزود: دلیل حادثه نقص فنی بوده، اما با مدیریت خلبان، بالگرد به سطح زمین رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه حال عمومی مصدومین حادثه خوب است، تاکید کرد: پنج مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

یگانه خاطرنشان کرد: همه مصدومین به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شده‌اند.

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از سرنشینان این بالگرد بود.

انتهای خبر