درگیری منجر به قتل در مراغه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۲۰ ساله در شهرستان مراغه خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان مراغه ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در […]

image_pdfimage_print

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۲۰ ساله در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان مراغه ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و با حضور ماموران در محل وقوع جرم در بررسی‌های میدانی اولیه مشخص شد که دو جوان ۲۲ و ۲۰ ساله به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند و جوان ۲۲ ساله با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه جوان ۲۰ ساله را مجروح کرده و بلافاصله به بیمارستان منتقل کرده بودند.

وی با اشاره به انتقال مصدوم به بیمارستان از مرگ وی به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: قاتل نیز در محل دستگیر شده و در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود نسبت به کنترل هیجانات آنها در این سنین اقدام کنند و از شهروندان نیز درخواست می‌شود تا آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده تا دیگر شاهد وقوع این گونه موارد ناگوار نباشیم.

انتهای خبر