شناسایی ۵۰ پروژه بزرگ در بخش صنعت و معدن برای تکمیل زنجیره ارزش در آذربایجان‌شرقی

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: به منظور تکمیل زنجیره ارزش و حمایت از طرح‌های پیشران، ۵۰ پروژه بزرگ در بخش صنعت و معدن استان شناسایی شده است. به گزارش اعتدال آذربایجان، محمدجعفر عظمائی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: ارزش سرمایه‌گذاری انجام یافته در این پروژه‌ها بطور میانگین به ازای هر پروژه، […]

image_pdfimage_print

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: به منظور تکمیل زنجیره ارزش و حمایت از طرح‌های پیشران، ۵۰ پروژه بزرگ در بخش صنعت و معدن استان شناسایی شده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان، محمدجعفر عظمائی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: ارزش سرمایه‌گذاری انجام یافته در این پروژه‌ها بطور میانگین به ازای هر پروژه، تقریبا یک هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام این پروژه‌ها در حال اجرا است و برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری از این پروژه ها انجام شده است.

وی با بیان این که تمام پروژه‌ها به صورت مستمر پایش می‌شود، گفت: از پروژه‌های شناسایی شده پنج پروژه در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

عظمائی اظهار کرد: بهره برداری از ۱۰ پروژه بزرگ با پیشرفت بالای ۸۰ درصد برای پایان سال جاری هدف گذاری انجام شده است و بهره برداری از بقیه پروژه‌ها تا قبل از اتمام دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی افزود: با اقداماتی که در راستای تکمیل زنجیره ارزش انجام می‌شود سهم ارزش افزوده بخش صنعت استان در کشور افزایش خواهد یافت.

انتهای خبر