خبر ویژه -اختصاصی اعتدال پرس: ۹ کاندیدای نهایی شهرداری تبریز مشخص شد/ بیگی و نوین جا ماندند + اسامی کاندیداها

یک منبع موثق در شورای شهر، اسامی گزینه های نهایی اعضای شورا برای شهرداری تبریز را اعلام کرد. به دنبال خبر دیروز سخنگوی شورای شهرتبریز مبنی بر مشخص شدن کاندیداهای تصدی مسئولیت شهرداری در جلسه فوق العاده دیشب ، خبرنگار اعتدال پرس در تماس با منابع موثق در شورا توانست اسامی این گزینه ها که نهایتا […]

image_pdfimage_print

یک منبع موثق در شورای شهر، اسامی گزینه های نهایی اعضای شورا برای شهرداری تبریز را اعلام کرد.

به دنبال خبر دیروز سخنگوی شورای شهرتبریز مبنی بر مشخص شدن کاندیداهای تصدی مسئولیت شهرداری در جلسه فوق العاده دیشب ، خبرنگار اعتدال پرس در تماس با منابع موثق در شورا توانست اسامی این گزینه ها که نهایتا به ۹ نفر رسیده را بدست آورد.

شهرداری

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، عباس عادلی شهیر شهردار منطقه ۶ تبریز، اکبر آقامحمدی شهردار منطقه ۲ تبریز، مرتضی آبدار بخشایش معاون اداری و مالی فعلی شهرداری تبریز، فرج قلی زاده معاون سابق شهردار تبریز، حبیب شیری آذر واکرم حضرتی دو عضو فعلی شورای شهر تبریز و صادق نجفی مدیرعامل(سابق) منطقه آزاد ارس گزینه های شورا برای شهرداری تبریز هستند.

عباس رنجبر مدیرعامل اسبق منطقه آزاد ارس و سردار پورجمشیدیان فرمانده سابق سپاه عاشورای استان، دو گزینه دیگری بودند که در آخرین لحظات با کسب حدنصاب امضاء از اعضای شورا، به جمع کاندیداهای رسمی شهرداری تبریز پیوستند.

گفته می شود، قرار است شیری آذر به نفع قلی زاده کنار برود که در این صورت قلی زاده به همراه صادق نجفی دو گزینه دارای بیشترین اقبال در بین اعضای شورا خواهند بود.

احمد علیرضا بیگی نیز که در آخرین روزهای اقامت در شمس العماره یا همان استانداری آذربایجان شرقی درصدد رایزنی برای حضور در مسند شهرداری تبریز برآمده و حمایت نزدیکان دکتر شهرام دبیری رییس شورای شهر تبریز را نیز بدست آورده بود، نهایتا نتوانست نظر حداقلی شورا برای این سمت را جلب کند.

همچنین درحالیکه شنیده شد جمعی پنج نفره از اعضای شورا به سرپرستی ایران آهور به دیدار علیرضا نوین شهردار سابق تبریز رفته و با وی به مذاکره پرداخته بودند، نهایتا از جمع کاندیداهای رسمی شورای شهر بازماند.

آخرین اخبار از شورای شهر تبریز، حاکی از چند پاره شدن فراکسیون مستقلین و تشتت آرا بین ۱۳عضو این فراکسیون که در انتخابات هیئت رییسه همگی به شهرام دبیری رای دادند حکایت دارد. فراکسیون هشت نفره اصولگرایان شورای شهر تبریز نیز (که البته دکتر رسول درسخوان این فراکسیون را فراکسیون اعتدالیون می داند) تابحال نتوانسته اند روی گزینه مشخصی به اتفاق نظر کامل برسند.

انتهای خبر