تیم “عرب باغی” در حال تکمیل شدن/ انتصابات جدید در منطقه آزاد ارس

طی احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و رئیس دفتر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شدند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، طی حکمی که به امضای محسن خادم عرب باغی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس رسیده است، آقایان […]

image_pdfimage_print

طی احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و رئیس دفتر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شدند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، طی حکمی که به امضای محسن خادم عرب باغی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس رسیده است، آقایان جعفر ملکی و قاسم علوی پور به ترتیب بعنوان معاون توسعه مدیریت و مدیر دفتر مدیرعامل این سازمان منصوب شدند.
مهندس عرب باغی در حکم معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم اجرای دقیق قوانین، ‏مقررات، آئین‌نامه و دستورالعمل‌های اداری، استخدامی و مالی، بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی متخصص و ارزشمند، تلاش جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی راندمان کار نیروی انسانی تاکید کرده است.
همچنین اولویت بندی و تنظیم جلسات سازمانی و اخذ و ارائه گزارش عملکرد فعالیت های سازمانی از جمله موارد تاکید شده در حکم مدیر دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس می باشد.

گفتنی است، عرب باغی پیش از این نیز طی اولین حکم خود بعد از روی کار آمدن در مدیریت این منطقه، راستگو را به سمت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب کرده بود.

انتهای خبر