تعلل کمیته انضباطی باشگاه در تعیین تکلیف دو بازیکن معترض تیم تراکتور/ حاشیه ها هنوز جمع نشده

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت:‌ هنوز درباره وضعیت محمد ابراهیمی تصمیمی نگرفته‌ایم. محمدحسین جعفری درباره برخی اخبار پیرامون بخشیده شدن ابراهیمی از سوی باشگاه تراکتورسازی و بازگشت او به تمرینات اظهار داشت: جلسه انضباطی محمد ابراهیمی تشکیل شد اما در آن جلسه تصمیم گرفتیم که او حرف‌هایش را به صورت مکتوب نوشته و برای باشگاه […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت:‌ هنوز درباره وضعیت محمد ابراهیمی تصمیمی نگرفته‌ایم.

محمدحسین جعفری درباره برخی اخبار پیرامون بخشیده شدن ابراهیمی از سوی باشگاه تراکتورسازی و بازگشت او به تمرینات اظهار داشت: جلسه انضباطی محمد ابراهیمی تشکیل شد اما در آن جلسه تصمیم گرفتیم که او حرف‌هایش را به صورت مکتوب نوشته و برای باشگاه بیاورد تا بعد از آن در مورد وضعیتش تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: ابراهیمی هنوز نه بخشیده شده و نه به تمرینات تیم بازگشته است اما در نشست کمیته انضباطی باشگاه ابراز پشیمانی کرده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اظهارات نقل شده در برخی سایت‌ها از قول ابراهیمی که مصاحبه‌اش را تکذیب کرده است، خاطرنشان کرد:‌ ابراهیمی مصاحبه خود را تکذیب نکرد بلکه اعلام کرد که اشتباه کرده و پشیمان است. ضمن آنکه در این زمینه برای نقل قول‌های مطرح شده روی سایت‌ها اعتباری قائل نیستم و آنچه این بازیکن به صورت کتبی برای باشگاه می‌نویسد، اهمیت دارد.

جعفری درباره وضعیت انضباطی محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی به تسنیم گفت: این بازیکن به شهر خودش سفر کرده و هر زمان که بازگردد جلسه انضباطی در مورد او نیز تشکیل می‌شود.

وی درباره اینکه احتمال بخشیده شدن و حضور ابراهیمی در بازی برگشت مقابل الشباب وجود دارد نیز گفت: در زمینه حضور بازیکن در زمین سرمربی تیم باید تشخیص دهد. اگر باشگاه هم ابراهیمی را ببخشد در نهایت این تونی است که باید تصمیم بگیرد این بازیکن در ترکیب بازی کند یا بازی نکند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در آستانه بازی با الشباب تصریح کرد: تراکتورسازی برای یک بازی بسیار خوب و نتیجه‌بخش آماده شده است امیدواریم هواداران مانند بازی خانگی مقابل الجزیره به حمایت تراکتورسازی بیایند تا بتوانیم الشباب را شکست دهیم.

انتهای خبر