یک گروه جدید در انتخابات شورای شهر تبریز/ ائتلاف بزرگ «آبادگران تبریز» اعلام موجودیت کرد

یک گروه جدید انتخاباتی برای شورای شهر تبریز اعلام موجودیت کرد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در خبر ارسالی از سوی روابط عمومی این گروه به اعتدال پرس آمده است: ” ائتلاف بزرگ آبادگران تبریز با هدف پر شور کردن حضور شهروندان تبریزی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اعلام موجودیت کرد. دبیر این […]

image_pdfimage_print
یک گروه جدید انتخاباتی برای شورای شهر تبریز اعلام موجودیت کرد.
به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در خبر ارسالی از سوی روابط عمومی این گروه به اعتدال پرس آمده است:
” ائتلاف بزرگ آبادگران تبریز با هدف پر شور کردن حضور شهروندان تبریزی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اعلام موجودیت کرد.
دبیر این ائتلاف با اشاره به ضرورت جلب مشارکت حداکثری مردم در سالی که به نام سال حماسه ی سیاسی نامگذاری شده اعلام کرد: برای این منظور جمعی از متخصصان، مدیران و کارشناسان شهری گرد هم آمده اند تا برای دستیابی به ساختاری کارآمد، موثر و جسور در تصمیم گیری های شهری، با ارائه های برنامه های اجرایی و مدون در مسیر شتاب بخشیدن به توسعه ی پایدار تبریز گام بردارند.
دبیر این ائتلاف مهمترین شاخصه ها و منشور  اصلی این ائتلاف را مبتنی بر سه محور: ۱) سلامت مالی،۲) وجدان کاری، تخصص و تجربه در حوزه مدیریت شهری ۳)  تفاهم و همگرایی جهت استفاده بهینه از امکانات شهری جهت توسعه پایدار شهری تبریز  عنوان کرد. “
گزارش اعتدال پرس حاکی است، این لیست هنوز تکمیل و نهایی نشده است و فعلا حضور ۶-۵ نامزد در این لیست قطعی شده و بقیه نفرات طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.
*** گفتنی است چندی پیش در گزارش اختصاصی اعتدال پرس از آرایش گروههای انتخاباتی شورای شهر تبریز(لیست ها در صف عمارت شهرداری/ گزارشی از لیستهای انتخاباتی شورای شهر تبریز)از تشکیل یک لیست انتخاباتی با حضور جمعی از مدیران حوزه های عمرانی و شهری خبر داده شده بود که بر اساس قرائن موجود نام “ائتلاف آبادگران” برای این لیست انتخاب شده است.
منتظر اخبار تکمیلی و جدید اعتدال پرس از جزئیات بیشتر این ائتلاف و  فعالیت گروههای انتخاباتی دیگر در انتخابات شورای شهر تبریز باشید. 
انتهای خبر