حق مأموریت ۱۲ میلیارد تومانی مدیری که یک دقیقه هم مأموریت نرفت

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فردی در یکی از استان‌ها ۱۲ میلیارد تومان حق مأموریت دریافت کرده در حالی که یک دقیقه هم مأموریت نرفته است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، ناصر سراج در جلسه بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی که با حضور دادستان کل کشور در این سازمان در حال برگزاری است […]

image_pdfimage_print

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فردی در یکی از استان‌ها ۱۲ میلیارد تومان حق مأموریت دریافت کرده در حالی که یک دقیقه هم مأموریت نرفته است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، ناصر سراج در جلسه بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی که با حضور دادستان کل کشور در این سازمان در حال برگزاری است اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور سال آینده در راستای انجام وظایف خود، موضوع اقتصاد مقاومتی را نیز با جدیت مورد لحاظ قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه به معنای درست و صحیح مصرف کردن است، در این زمینه مقام معظم رهبری نیز سیاست‌های اجرای اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده‌اند.

سراج خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور در اصل ۳۴ قانون اساسی کشور نظارت بر حسن جریان امور کشور و اجرای صحیح قوانین را برعهده دارد؛ در همین زمینه سازمان بازرسی در جلسه‌ای که با حضور معاونان سازمان برگزار شد، گزارش و آیین‌نامه‌ای را تهیه کرده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: فردی در یکی از استان‌ها، ۱۲ میلیارد تومان حق مأموریت گرفته است بدون اینکه یک دقیقه مأموریت برود. همین فرد، ۵۰۳ میلیون تومان هزینه صرف غذا گرفته است که این موضوع در حالی بررسی است. ما باید از چنین فسادهایی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: در یکی از استان‌ها فردی، ۷۰ میلیارد تومان حق عوارض دولتی پرداخت کرده که پیش‌بینی می‌شود به ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برسد البته این موضوع جدای از پرونده قاچاق است که باید درخصوص چنین تخلفاتی به طور جدی برخورد کنیم.

انتهای خبر