پایان یک عزل و نصب پرحاشیه در آموزش و پرورش/ رئیس جدید سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی منصوب شد

به دنبال برکناری پرحرف و حدیث و جنجالی امیریان از ریاست سازمان دانش آموزی استان، سرانجام با صدور حکمی از سوی وزرات آموزش و پرورش، رئیس جدید سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، در حکمی که از سوی رئیس سازمان دانش آموزی کشور از سوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل […]

image_pdfimage_print

به دنبال برکناری پرحرف و حدیث و جنجالی امیریان از ریاست سازمان دانش آموزی استان، سرانجام با صدور حکمی از سوی وزرات آموزش و پرورش، رئیس جدید سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، در حکمی که از سوی رئیس سازمان دانش آموزی کشور از سوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش به ناصر کفش خواه مقدم اعطا شده، آمده است: احتراما نظر به تعهد، شایستگی، فضایل اخلاقی و تجارب ارزنده در فعالیت های فرهنگی و تربیتی جنابعالی را به سمت “مدیر سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی” منصوب می نمایم.

در این حکم سازماندهی دانش آموزان علاقمند در تشکل پیشتازان، فرزانگان و پانا و برنامه ریزی برای تربیت اجتماعی آنان را مهم ترین وظیفه مدیر جدید دانش آموزی عنوان کرده و می افزاید: ساماندهی سازمان های دانش آموزی مناطق و ارتقاء جایگاه فعالیتی آنان، ساماندهی امور مجلس دانش آموزی و نقش آفرینی فعال نمایندگان در برنامه های سازمان، همسویی، هم آوایی، همکاری مجدانه با معاونت فرهنگی و پرورشی در جهت نیل به اهداف تربیتی نظام تعلیم و تربیت، نقش آفرینی ملی و عملیاتی نمودن برنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در حوزه سازمان دانش آموزی با هدایت، حمایت و نظارت مدیر کل و معاون فرهنگی و پرورشی از دیگر وظایف رئیس سازمان دانش آموزی استان است.

ناصر کفشخواه مقدم پیش از این، مسئولیت امور عمومی امور تربیتی استان، ریاست اردوگاه الغدیر، کارشناس فنی آموزشی سازمان دانش آموزی استان، کاردان هلال احمر ناحیه ۲ تبریز، مربی پرورشی ناحیه ۲ تبریز، کارشناس امور حقوقی و حمایت قضایی ناحیه ۳ تبریز را در کارنامه کاری خود جای داده است.

گفتنی است چندی پیش طالب پرهیزکار معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با حضور در دفتر ریاست سازمان دانش آموزی استان بصورت سرزده اقدام به برکناری امیریان نموده و بصورت موقت تا تعیین رییس جدید، مسولیت این سازمان را برعهده گرفت .

لازم  به ذکر است که بهنام امیریان از فعالان ستاد دکتراحمدی نژاد در تبریز، مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استانداری آذربایجان شرقی ( در دولت دهم ) بود که از اوایل مهرماه ۱۳۹۰ به سمت  رییس سازمان دانش آموزی استان منصوب شده بود.

اصرار امیریان بر عدم برکناری خود از ریاست سازمان دانش آموزی استان

بعد از انتشار خبر برکناری بهنام امیریان از ریاست سازمان دانش آموزی استان به نقل از معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان، وی طی نامه ای برکناری و عزل خود را تکذیب نموده و وی را فاقد صلاحیت تصمیم گیری در این خصوص دانسته بود.

 

 

 

انتهای خبر