انتصابات جدید و تغییر یکی دیگر از معاونین دانشگاه علوم پزشکی تبریز، همزمان با استعفای یک مدیر تازه منصوب/ انتظارات به حق مردم برای افزایش خدمات با توجه به حجم بالای انتصابات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که رکورددار تغییرات مدیریتی در بین دستگاههای اجرای استان در دولت یازدهم است، اقدام به چند جابجایی دیگر و تغییر یکی دیگر از معاونین مهم دانشگاه کرد تا حجم انتصابات به بیش از ۲۵ فقره برسد. این در حالی است که مردم انتظار دارند متناسب با میزان انتصابات، مزیان کارآمدی و رفع نابسامانی ها […]

image_pdfimage_print

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که رکورددار تغییرات مدیریتی در بین دستگاههای اجرای استان در دولت یازدهم است، اقدام به چند جابجایی دیگر و تغییر یکی دیگر از معاونین مهم دانشگاه کرد تا حجم انتصابات به بیش از ۲۵ فقره برسد. این در حالی است که مردم انتظار دارند متناسب با میزان انتصابات، مزیان کارآمدی و رفع نابسامانی ها نیز افزایش پیدا کرده و تحول ملموسی در حوزه بهداشت و درمان بوجود آید انتظاری که نباید بیش از این به طول بکشد!

به گزارش اعتدال پرس، دکتر صومی در حکم جدید خود معاون جدید غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را معرفی کرد تا در کنار ابقای دو رئیس دانشکده و تغییر ریاست دانشکده طب سنتی، در آخرین تحولات مدیریتی این دستگاه شاهد استعفای رئیس تازه منصوب روابط عمومی دانشگاه باشیم!

طی این حکم، دکتر مسلم نجفی عضو هیئت علمی گروه فارماکولوژی و توکسیکولوژی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان معاون غذا و داروی دانشگاه منصوب شد.

در حکم صادره از سوی دکترمحمدحسین صومی خطاب به دکتر نجفی چنین آمده است :‌جناب آقای دکتر مسلم نجفی دانشیار محترم دانشکده داروسازی احتراماٌ  با توجه به تعهد و تجارب ارزنده و  شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم بموجب این ابلاغ به عنوان معاون غذا و داروی دانشگاه منصوب می شوید انتظار دارم با رعایت جهات شرعی ، قانونی و مد نظر قرار دادن سیاستهای کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم  و استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیات علمی و کارکنان محترم و با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف و ارتقای برنامه های دانشگاه موفق و سرافراز باشید

 سوابق اجرائی و مدیریتی :

۱٫ قائم مقام رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان

۲٫ مدیر اداره خدمات درمانی و هماهنگی های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان

۳٫ سرپرست معاونت درمان و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان

۴٫ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

۵٫ رئیس مرکز بهداشت استان زنجان

۶٫ دبیر شورای بهداشت استان زنجان

۷٫ جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان

پیش از این دکتر محمدعلی تربتی  معاونت غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را بر عهده داشت.

رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد

دکترمحمدحسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی صدور حکمی، دکتر سید مصطفی قوامی را به عنوان رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب  کرد.

در حکم صادره از سوی دکترصومی چنین آمده است : جناب آقای دکتر سید مصطفی قوامی دانشیارمحترم دانشکده پیراپزشکی، با توجه به سوابق درخشان آموزشی و پژوهشی جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم آموزشی دانشگاه، بدینوسیله بعنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی منصوب میشوید. امیدوارم با استفاده از نظرات و همکاریهای ارزشمند اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و دانشجویان و استعانت از خداوند سبحان در ارتقاء فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشکده موفق باشید.
گفتنی است: دکترسیدمصطفی قوامی در سال ۱۳۵۸ دررشته پزشکی عمومی ودر سال۱۳۷۲ به عنوان متخصص رادیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تبریزفارغ التحصیل شد.

 ریاست دانشکده بهداشت ابقاء‌ شد 

دکتر صومی با صدور حکمی،دکترالهوردی پور  را در سمت ریاست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ابقاء‌ کرد
به گزارش وب دا دفتر روابط عمومی  در حکم صادره خطاب به دکتر الهوردی پور چنین آمده است : جناب آقای دکتر الهوردی پور استاد محترم دانشکده بهداشت،با عنایت به بررسیهای بعمل آمده توسط تیم منتخب از وضعیت دانشکده بهداشت و پیشنهاد معاون محترم آموزشی دانشگاه، بدینوسیله برای مدت دو سال بعنوان رئیس دانشکده مزبور ابقاء میشوید.امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از پتانسیل عظیم اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان گرامی در ارتقاء بیش از پیش فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشکده موفق باشید.

رییس دانشکده توانبخشی در سمت خود ابقا شد

دکترمحمدحسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی صدور حکمی، دکترمیرعلی اعتراف اسکوئی را در سمت ریاست دانشکده توانبخشی ابقا نمود.

درحکم صادره از سوی رییس دانشگاه چنین آمده است، جناب آقای دکترمیرعلی اعتراف اسکوئی دانشیار محترم دانشکده توانبخشی،  با عنایت به بررسیهای بعمل آمده توسط تیم منتخب از وضعیت دانشکده توانبخشی و پیشنهاد معاون محترم آموزشی دانشگاه، بدینوسیله برای مدت دوسال بعنوان رئیس دانشکده مزبور ابقاء میشوید. امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از پتانسیل عظیم اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در ارتقاء بیش از پیش فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشکده موفق باشید.

آیین معارفۀ ریاست دانشکده طب سنتی برگزار شد 

آیین معارفۀ دکترمحمدعلی تربتی به عنوان رییس دانشکده طب سنتی و تکریم دکترعلی اکبرطاهراقدم درسالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

دراین مراسم؛ دکتراصلان آبادی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ابلاغ ریاست دکترمحمدعلی تربتی را به سمت ریاست دانشکده طب سنتی، اعطا نمود و با اهدای لوح سپاسی، از زحمات دکتر علی اکبر طاهر اقدم تشکر و قدردانی شد .

استعفای مدیر روابط عمومی دانشگاه 

آخرین خبر از تغییرات دانشگاه علوم پزشکی تبریز اینکه، دکترمحمدحسین صومی با استعفای دکتر علیرضا باقرزاده کریمی از مدیریت روابط عمومی دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر باقرزاده طی نامه ای با اشاره به پاره ای مشکلات ، ابراز داشته امکان حضور موثر و ادای کامل وظیفه در سمت خطیر و بسیار مهم روابط عمومی دانشگاه مقدور نخواهد بود.

انتهای خبر