عزل و نصب ها در علوم پزشکی تبریز با شتاب ادامه دارد/ قائم مقام ریاست و مدیر جدید روابط عمومی منصوب شد/مردم همچنان منتظر تغییر کیفیت خدمات درمانی هستند

دکتر محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز قطار تغییرات این دانشگاه را همچنان با سرعت به پیش می برد و در آخرین حکم خود، دکتر علی اکبر طاهر اقدام را به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دکتر سید جمال حسینی را به سمت رئیس  جدید روابط عمومی این دانشگاه منصوب […]

image_pdfimage_print

دکتر محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز قطار تغییرات این دانشگاه را همچنان با سرعت به پیش می برد و در آخرین حکم خود، دکتر علی اکبر طاهر اقدام را به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دکتر سید جمال حسینی را به سمت رئیس  جدید روابط عمومی این دانشگاه منصوب کرد. تغییراتی که معلوم نیست آیا منجر به ارتقاء سطح خدمات و رفع نابسامانیهای موجود خواهد شد یا صرفا  در حد یک عزل و نصب خواهد ماند.

به گزارش اعتدال پرس، در ابلاغ صادره خطاب به دکتر طاهر اقدام چنین آمده است:

با توجه به وظایف وسیع ومتنوع رئیس دانشگاه با هدف تسریع در خدمت رسانی به مراجعین ، تعامل تنگاتنگ با مسئولین محترم  وباعنایت به تعهد و تجارب ارزنده و  شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم بموجب این ابلاغ با حفظ سمت و وظایف آموزشی به عنوان قائم مقام اینجانب منصوب می شوید انتظار دارم با رعایت جهات شرعی ، قانونی ،تلاش مداوم و مد نظر قرار دادن سیاستهای کلی نظام  سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری ، برنامه پنجم توسعه ، برنامه سلامت دولت یازدهم و با اتکال به قدرت لایزال الهی و استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای محترم هیات علمی و کارکنان سخت کوش و دانشجویان عزیز در انجام شایسته وظایف دانشگاه موفق و سرافراز باشید .

گفتنی است دکتر علی اکبر طاهر اقدام از اعضای هیئت علمی واساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی بوده و بعنوان معاون طب سنتی ایرانی – اسلامی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز مشغول خدمت می باشد.

طی حکمی از سوی دکتر صومی صورت گرفت: 
انتصاب دکتر  حسینی اقدم به سمت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

با ابلاغ صادره از سوی دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز دکتر سید جمال حسینی اقدم به سمت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، در ابلاغ صادره خطاب به دکترحسینی آمده است: با توجه به سوابق و تجربیات مفید  جنابعالی در فعالیت های رسانه ای بدینوسیله بعنوان “مدیر روابط عمومی دانشگاه “منصوب میشوید .
با عنایت به نقش مؤثر روابط عمومی در ارتباط با مخاطببین و تعامل با نهاد ها ،  مجموعه های درون سازمانی و برون سازمانی و وظایف وسیع دانشگاه ، امید است  بااستعانت از خداوند سبحان با برنامه ریزی منسجم  و همکاری با همه واحدهای دانشگاه و اصحاب رسانه در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید .
گفتنی است دکتر حسینی متولد سال  ۱۳۵۱شهرستان تبریز و فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی بوده و از سوابق وی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
– مشاور سلامت مدیر کل صداو سیمای استان آذربایجان شرقی از زمان تأسیس شبکه استانی (۷۹-۹۳)
– رئیس اداره توانبخشی جمعیت هلال احمر استان(۱۳۸۴)
– جانشین معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان(۱۳۸۵)
– مدرس دانشگاه (از سال ۱۳۸۲)
– مسئول واحد تحقیق و پژوهش جمعیت هلال احمر استان(۱۳۸۶)
– رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند (۱۳۹۲)
– کارشناس رسمی دادگستری(از سال ۱۳۹۱)
– تهیه کننده وکارشناس ومجری برنامه های صدا وسیما (از سال ۱۳۸۱)
– مخترع ومحقق .

* گفتنی است تعداد عزل و نصب های دکتر صومی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عدد ۲۸ رسید و وی رکورددار تغییرات مدیریتی در بین ادارات استان می باشد.

انتهای خبر