بازگشت موج تغییرات به استانداری/ ۲ انتصاب جدید در استانداری آذربایجان شرقی

دور جدید تغییرات مدیریتی استان که از دو هفته پیش آغاز شده بود، به استانداری نیز رسید و طی احکام جداگانه ای مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران از سوی استاندار آذربایجان شرقی منصوب شدند. به گزارش اعتدال پرس، دکتر جبارزاده که ۲ ماه پیش از این “حسن استوار آذر” را به عنوان مشاور […]

image_pdfimage_print

دور جدید تغییرات مدیریتی استان که از دو هفته پیش آغاز شده بود، به استانداری نیز رسید و طی احکام جداگانه ای مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران از سوی استاندار آذربایجان شرقی منصوب شدند.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر جبارزاده که ۲ ماه پیش از این “حسن استوار آذر” را به عنوان مشاور و رابط استاندار با سرداران دفاع مقدس و” سرداراحمدجهانسری ” را به عنوان نماینده استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران معرفی کرده بود با جابجایی محل خدمت این دو مشاور احکام جدیدی برای این دو صادر کرد.

بر این اساس، استاندار آذربایجان شرقی با صدور حکمی احمد جهانسری را به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری منصوب کرد.

جهانسری از پیشکسوتان دفاع مقدس، همرزم شهید مهدی باکری و فرمانده سابق توپخانه ۴۰ رسالت است.

 

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در حکم دیگری، سردار حسن استوارآذر را به عنوان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران تعیین کرد.

استوارآذر نیز از فرماندهان دوران دفاع مقدس بوده و تا چندی پیش مسئولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را بر عهده داشت.

* گفته می شود تغییرات دیگری نیز در استانداری در شرف انجام است و با توجه به نارضایتی صریح  و مکرر استاندار از عملکرد اقتصادی سنوات قبل، معاون برنامه ریزی و مدیریتهای زیر مجموعه این معاونت از مطرح ترین گزینه های تغییر به حساب می آیند.

 

انتهای خبر