جدیدترین تغییرات مدیریتی در آذربایجان غربی/ سه انتصاب سیاسی سعادت در استانداری

استاندار آذربایجان غربی که شتاب ملایم تری در تغییرات مدیریتی استان اتخاذ کرده است ، سه انتصاب جدید در مجموعه استانداری انجام داد. مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی مشخص شد به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی،، مهندس سعادت طی حکمی علی مصطفوی را به سمت مدیرکل سیاسی و […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان غربی که شتاب ملایم تری در تغییرات مدیریتی استان اتخاذ کرده است ، سه انتصاب جدید در مجموعه استانداری انجام داد.

مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی مشخص شد

به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی،، مهندس سعادت طی حکمی علی مصطفوی را به سمت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

 جناب آقای علی مصطفوی

سلام علیکم

نظر به سوابق ارزشمند، تعهد اسلامی و توان اجرائی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تعیین و منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و در چارچوب شرح وظایف مصوب در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

فرماندار بوکان منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندارآذربایجان غربی ” جمال خسروی  ” جایگزین با سابقه ترین فرماندار استان آذربایجانغربی ” حسن عباسی ” در بوکان می شود.

حسن عباسی بعد از ۹ سال  سکان هدایت شهرستان بوکان را به یک نیروی جوان علمی ودانشگاهی می دهد و بر اساس اخبار رسیده ؛ با حکم استاندار آذربایجان غربی و مهر تائید وزارت کشور  دکتر جمال خسروی امروز به عنوان فرماندار بوکان معرفی و منصوب می شود .

 دکتر خسروی متولد ۱۳۵۳ شهرستان بوکان با بیش از ۱۵ سابقه مدیریتی و علمی دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی جامعه شناسی از دانشگاه تهران که استادیار و عضوهیئت علمی دانشگاه پیام نور است .

وی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۱۳۹۲  به مدت ۵ سال ریاست دانشگاه پیام نور بوکان را عهده دار بوده و عضو انجمن جامعه شناسی ایران نیز می باشد.

عضو شورای مرکزی بنیاد باران استان، مدیرکل جدید دفتر استاندار آذربایجان غربی شد

به گزارش اعتدال پرس، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، طی حکمی آقای محسن اکبری را به سمت مشاور و مدیرکل دفتر استاندار منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

 بسمه تعالی

جناب آقای محسن اکبری

با سلام

 نظر به تجربیات ارزشمند و تعهدی که دارید به سمت مشاور و مدیر کل دفتر استاندار منصوب می شوید. انشاء ا… در انجام وظایف محوله و تعامل با کلیه دستگاههای اجرایی و مردم در بسط و توسعه تکریم ارباب رجوع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و گسترش سیاستهای اعتدالی دولت تدبیر و امید جهت رسیدن به آرمانهای امام(ره) و شهداء و مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی موفق باشید.

 

انتهای خبر