ویژه اعتدال پرس:پرواز مدیرکل فرودگاه تبریز به سمت مهرآباد/فرودگاه تبریز در لیست انتظار انتصاب مدیر جدید

امروز طی یک تغییر و تحول ناگهانی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با ترک تبریز به سمت تهران ، سکاندار جدید فرودگاه مهرآباد شد .   به گزارش اختصاصی اعتدال پرس ،با اعلام بازنشستگی نصرالله منصوری شیرازی مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد، ‌علی رستمی که پیش از این مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی بود، جایگزین وی شد. […]

image_pdfimage_print

امروز طی یک تغییر و تحول ناگهانی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با ترک تبریز به سمت تهران ، سکاندار جدید فرودگاه مهرآباد شد .

 

seminar 193_thumb_400

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس ،با اعلام بازنشستگی نصرالله منصوری شیرازی مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد، ‌علی رستمی که پیش از این مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی بود، جایگزین وی شد.
با اینکه گفته می شود علت این تغییر، بازنشستگی منصوری شیرازی است اما این گمان نیز می رود که عملکرد فرودگاه مهرآباد در زمان طوفان هفته گذشته تهران نیز در این جابجایی بی تاثیر نباشد چراکه عملکرد مدیر سابق فرودگاه مهرآباد در هفته گذشته و پس ازطوفان تهران با انتقاداتی مواجه شده بود .

 

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد،ساعاتی پیش و بدون حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد . این در حالی بود که اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌‌های کشور، معاونان فرودگاه مهرآباد و مدیران‌کل فرودگاهی و ستادی حاضرین این مراسم بودند.

در این مراسم علی رستمی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد معرفی و حکم بازنشستگی نصرالله منصوری شیرازی به وی اعطا شد.منصوری شیرازی، آبان ۹۱ و در پی بازنشستگی عسگری همت ، به این سمت منصوب شده بود و پیش از حضور در مهرآباد، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام خمینی(ره) بود.

در متن حکم مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد آمده است : ” سیاست‌های کلان نظام اداری کشور و اهداف دولت در این حوزه از جمله دانش‌گرایی و شایسته سالاری، ارتقای انضباط اجتماعی و وجدان کاری، قانون‌گرایی و ترویج مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی در قبال مردم و ارتقای حقوق شهروندی نصب‌العین قرار گیرد.”
لازم به ذکر است علی رستمی قبل از پرواز به تهران سید مهدی رزاز- معاون عملیات هوانوردی فرودگاه تبریز- را به عنوان جانشین خود تعیین کرده بود و گفته می شود به زودی حکم سرپرستی فرودگاه های آذربایجان شرقی به نام سید مهدی رزاز صادر خواهد شد تا وی سکاندار فرودگاه های آذربایجان شرقی ظرف دو سه هفته آینده تا تعیین مدیرکل جدید باشد.

انتهای خبر