تغییرات جدید مدیریتی در شهرداری تبریز/ ایمان نژاد بالاخره از تاکسیرانی رفت

 شهردار تبریز خواستار سرعت بخشیدن به پروژهای مهم سطح شهر تبریز به صورت شبانه روزی شد. به گزارش اعتدال پرس، نجفی طی سخنانی در جمع مدیران شهرداری افزود: در نظافت شهر اقدامات چشمگیری صورت پذیرفته است و بایستی در این زمینه از همکاران و مدیران شهرداری تبریز تقدیر و تشکر نمود. شهردار تبریز ادامه داد: پاکیزگی […]

image_pdfimage_print

 شهردار تبریز خواستار سرعت بخشیدن به پروژهای مهم سطح شهر تبریز به صورت شبانه روزی شد.

به گزارش اعتدال پرس، نجفی طی سخنانی در جمع مدیران شهرداری افزود: در نظافت شهر اقدامات چشمگیری صورت پذیرفته است و بایستی در این زمینه از همکاران و مدیران شهرداری تبریز تقدیر و تشکر نمود.

شهردار تبریز ادامه داد: پاکیزگی ونظافت شهر و همچنین زیباسازی دو اتفاق مهمی است که بایستی توجه به آن دوچندان باشد و از طرفی همه مدیران شهری بایستی تحقق حداکثری بودجه امسال را مورد توجه قرار دهند.

  وی در بخشی از سخنان خود هدف از تغییرات مدیریتی را ایجاد انگیزه و تحول در مدیریت عنوان کرد و افزود:تغییر زمینه ساز تحول و جهش است و در این میان ارزیاب اصلی ما شهروندان و رضایت آنها خواهد بود.

 

در پایان، صادق نجفی ۵ تغییر مدیریتی در مجموعه شهرداری تبریز را اعلام کرد.

شایان ذکر است در احکام جداگانه از سوی شهردار تبریز، مهندس محبوب عبداله پور بعنوان معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز،مهندس یعقوب نامی بعنوان مدیر عامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان،مهندس رضا پاک نهاد بعنوان مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری ،مهندس پرویز عباس نژاد به عنوان مدیر عامل سازمان تاکسی رانی و دکتر علیرضا سلطانی به سمت مدیر مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز منصوب شدند.

گفتنی است بدنبال صدور احکام تغییرات مدیریتی توسط شهردار تبریز، آئین تودیع و معارفه این مدیران به زودی برگزار می‌شود .

انتهای خبر