موج آفرینی کاندیداهای اصلاح طلب تبریز با حضور همزمان در ستاد انتخابات فرمانداری/ سبحان اللهی: فعلا به نتیجه قطعی نرسیده ام

جمعی از کاندیداهای مطرح اصلاح طلب تبریز امروز صبح در یک حرکت نمادین همزمان در انتخابات ثبت نام کردند.

کپی برداری اصلاح طلبان از اصولگرایان به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، چند تن از نامزدهای شاخص لیست اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشه و اسکو با همراهی فرزند شهید باکری و در حرکتی نمادین و معنادار همزمان در فرمانداری تبریز حضور پیدا کردند.

این حرکت می تواند به نوعی اعلام ائتلاف خودجوش این جمع و یا رونمایی غیر رسمی از اعضای لیست اولیه متحد اصلاح طلبان در تبریز باشد همچنانکه دیروز نیز ۴ تن از کانداهای مطرح اصولگرا در تبریز همزمان در فرمانداری حضور و برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند که متعاقب این حرکت اعلام شد، این جمع به همراه دو نفر دیگر اعضای لیست متحد اصولگراها در این حوزه انتخابیه تعیین شده اند.

مسعود پزشکیان حضور دو دوره در مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد. مصطفی مولوی نیز از جمله سرداران لشکر عاشورا به شمار می رود که در زمره اصلاح طلبان است. شکور اکبر نژاد نماینده سابق تبریز در مجلس و مصطفی تیزکار نیز مدیرکل اسبق آموزش و پرورش در استان در دولت اصلاحات می باشد.

گفتنی است پیش از این فریده حقیقی و نازیلا آصفی از بانوان  اصلاح طلب تبریز و نظام الدین برزگری از دیگر اصلاح طلبانی بودند که در انتخابات در حوزه تبریز ثبت نام کرده اند.

دکتر بهرام سرمست(استاد دانشگاه و مدیرکل اسبق سیاسی استانداری در دولت اصلاحات) ، زهرا ساعی(مدیرکل امور بانوان استانداری تهران) و غلامحسین مسعودی ریحان (از نمایندگان اصلاح طلب سابق مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی) از دیگر اصلاح طلبانی بودند که امروز برای ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تبریز حضور یافته اند.

اخبار مربوط به ثبت نامم را تکذیب می کنم/فعلا به نتیجه قطعی نرسیده ام

گزارش اعتدال پرس همچنین حاکی است در حالیکه یکی از پایگاه های خبری نزدیک به اصلاح طلبان تبریز از ثبت نام قریب الوقع سبحان اللهی استاندار اسبق آذربایجان شرقی و از چره های مطرح اصلاح طلب استان در فرمانداری تبریز  خبر داده بود، ولی وی در تماس با یک پایگاه خبری دیگر گفت: این اخبار را تائید نمی کنم و فعلا به نتیجه نهایی نرسیده ام.

سبحان اللهی افزود: فردا روز آخر ثبت نام است و بنده تا کنون تصمیم نهایی را نگرفته ام.