فرجی‌دانا نتوانست مجلس را قانع کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال ۲۲ نفر از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند. به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون […]

image_pdfimage_print

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال ۲۲ نفر از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت گفت: جلسه امروز به دو بخش شامل بررسی مباحث بودجه آموزش عالی و مدارس و همچنین سؤال از وزیر علوم تقسیم شد.

وی در بیان جزئیات بخش  اول جلسه امروز کمیسیون آموزش خانه ملت اظهار داشت: در بخش اول که وزرای علوم و آموزش و پرورش حضور داشتند مباحث مربوط به بودجه دانشگاه‌ها و وزارت آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و چالش‌های پیش روی تأمین منابع مالی آموزش بررسی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها در برخی از بخش‌ها مانند بخش عمرانی با کسری بودجه مواجهند خاطر نشان کرد: در این جلسه درباره این مباحث و البته مباحث مرتبط با بودجه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سلیمی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به تأمین بودجه مدارس و دانشگاه‌ها در لایحه بودجه سال ۹۳ لحاظ شود تا این بخش با مشکلات کمتری مواجه شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بخش دوم جلسه امروز کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: در این جلسه سؤال  ۲۲ نفر از نمایندگان از رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره انتصابات اخیر این وزارتخانه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: نمایندگان طی این جلسه انتقاد خود از انتصاب افراد فعال در جریان فتنه ۸۸ را مطرح کردند و همچنین نسبت به انتصاب افرادی که استعلام آنها از وزارت اطلاعات منفی بوده است اعلام کردند البته آقای فرجی دانا نیز به سؤالات نمایندگان پاسخ داد اما در مجموع سؤال‌کنندگان از پاسخ‌های وزیر علوم قانع نشده و بدین ترتیب سؤال به صحن می‌آید.

انتهای خبر