دست بکار شدن یک حزب اصلاح طلب دیگر برای حضور در فضای سیاسی آذربایجان شرقی/ اعلام حضور “حاما” در تبریز

یکی دیگر از مجموعه های سیاسی وابسته به اصلاح طلبان، برای حضور و فعالیت سیاسی در آذربایجان شرقی دست بکار شد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، با شروع فعالیت دولت یازدهم، اصلاح طلبان فضای مساعدی برای گسترش و تقویت فعالیتهای حزبی خود در کشور یافته اند و در این راستا در آذربایجان شرقی نیز طی یک […]

image_pdfimage_print

یکی دیگر از مجموعه های سیاسی وابسته به اصلاح طلبان، برای حضور و فعالیت سیاسی در آذربایجان شرقی دست بکار شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، با شروع فعالیت دولت یازدهم، اصلاح طلبان فضای مساعدی برای گسترش و تقویت فعالیتهای حزبی خود در کشور یافته اند و در این راستا در آذربایجان شرقی نیز طی یک سال گذشته مجموعه های متعددی از طیف اصلاح طلبان با فعال کردن دفاتر خود در تبریز، برای مدیریت فضای سیاسی استان خیز برداشته اند که با نزدیک تر شدن به ایام انتخابات مجلس تعداد این تشکلها نیز رور به روز در حال افزایش است.تلاش یک حزب اصلاح طلب دیگر برای فعالیت در آذربایجان شرقی / حاما وابسته به حکیمی پور در تبریز مجمع عمومی برگزار می کند

در این راستا خبر رسید، حزب اراده ملت ایران موسوم به “حاما” به دبیرکلی حکیمی پور قصد دارد طی روزهای آتی با برگزاری مجمع عمومی حزب در تبریز، فعالیت خود را در این استان کلید بزند.

بر اساس آنچه در جلسه هیات اجرایی حزب اراده ملت ایران طی هفته جاری در تهران مطرح شده است؛ این حزب اصلاح طلب در تلاش برای عرض اندام در آذربایجان شرقی است و در این جهت در گام اول خود تلاش دارد در هفته آینده مجمع عمومی خود را در تبریز برگزار کند.

در ماه های اخیر و با نزدیک شدن به ایام انتخابات این حزب که طی سالهای گذشته چندان فعال نبوده است؛ تلاش کرده است حضور خود در دیگر استان ها را تقویت کند و در همین راستا طی هفته جاری نشست دبیران استان های خود را برگزار کرد.

هماهنگی در خصوص انتخابات پیش رو مهمترین دستور کار این جلسه بوده است.

رشت، گرگان، همدان و قم از جمله دیگر شهرهایی هستند که این تشکل سیاسی زیر مجموعه شورای هماهنگی اصلاح طلبان قصد فعالیت در آنها دارد.

گفتنی است حزب اراده ملت ایران موسوم به حاما به دبیرکلی احمد حکیمی پور، از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران فعالیت می کند و در ماه های اخیر نیز طی مقطعی به دلیل ادعای تقلب در برگزاری انتخابات شورای مرکزی این حزب حاشیه ساز شد.

انتهای خبر