فرماندار جدید شبستر منصوب شد/ تغییر فرماندار شبستر یک هفته بعد از اعلام پایان تغییرات توسط استانداری!

تغییر فرماندار شبستر در حالی است که علی رغم شنیده های موثق مبنی بر ادامه تغییر برخی فرمانداران و انتشار آن در اعتدال پرس، مدیرکل سیاسی استانداری، از پایان تغییر فرمانداران خبر داده و استاندار نیز تلویحا این خبر را تایید کرده بود!

image_pdfimage_print
آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید شبستربرگزار می‌شود
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، منصور طالب پور به عنوان فرماندار جدید شبستر منصوب شد .

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، پس از تغییرات گسترده در فرمانداری های استان، اکنون قطار تغییرات فرمانداران به ایستگاه شهرستان شبستر رسیده و طی حکمی از سوی استاندارآذربایجان شرقی، منصور طالب پور به عنوان فرماندار جدید شبستر منصوب شد.

دکتر سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه با حضور در شورای اداری شهرستان شبستر، منصور طالب‌پور را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌کند.

سعید سعید کاشانی فرماندار فعلی شهرستان شبستر که از اسفند ماه ۹۲  این مسئولیت را بر عهده گرفته بعد از ۲ سال وشش ماه و به دلیل بازنشستگی، فردا جای خود را به منصور طالب پور خواهد داد.

منصور طالب پور متولد ۱۳۵۳ در عجبشیر و دارای مدرک لیسانس جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری از دانشگاه تبریز و  فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است.

وی در کارنامه کاری ۱۹ ساله خود کارشناس مسئول سیاسی ، اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان هریس،بخشدار خاروانا تابع شهرستان ورزقان و کارشناس هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان شرقی را دارد.

طالب پور همچنین سکانداری شهرداری عجب شیر از سال ۸۶ تا ۹۲ را درکارنامه خود داشته و بعد از آن رئیس گروه امور شهری استانداری آذربایجان شرقی را بر عهده داشته است.

تغییر فرماندار شبستر در حالی است که علی رغم شنیده های موثق مبنی بر ادامه تغییر برخی فرمانداران و انتشار آن در اعتدال پرس، مدیرکل سیاسی محترم استانداری چندی پیش، از پایان تغییر فرمانداران در استان خبر داده و استاندار نیز تلویحا این خبر را تایید کرده بود!

با این حساب معلوم نیست پرونده تغییر فرماندران همچنان روی میز است یا این بار واقعا به پایان رسیده است.

مطالب مرتبط با این خبر :

اوج گیری موج تغییر فرمانداران استان با جابجایی نفرات!/ آخرین خبرها از سونامی تغییرات در فرمانداری های استان آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی: تا انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی در سطح فرمانداران نخواهیم داشت

خبرگزاری تسنیم – پرونده تغییرات فرمانداران در آذربایجان شرقی بسته شد

انتهای خبر