رئیس جمهور از ظرفیت های آذربایجان در تشکیل کابینه دولت دوازدهم استفاده کند/حمایت از تولید ملی لازمه رفع مشکل بیکاری است

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: رئیس جمهور از ظرفیت های آذربایجان در تشکیل کابینه دولت دوازدهم استفاده کند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایرنا، وی به مشکل قاچاق کالا و ضربه آن به اشتغال و تولید ملی اشاره کرد و افزود: هیچ نیروی نظامی نمی تواند جلوی ورود قاچاق کالا به کشور را بگیرد و ما باید باور کنیم که حمایت از تولید ملی لازمه رفع مشکل بیکاری است.

رئیس اتاق تبریز اضافه کرد: این کار خوبی که ما کارآفرینان و شرکای اجتماعی مان را ارج نهاده و به جامعه معرفی می کنیم تا مردم و دولتمردان ما بدانند که ما ارزش کار و تولید را می دانیم.

حسن زاده تاکید کرد: امروز در کشور یک سری ناهجاری ها جامعه ما را رنج می دهد و بزرگترین آن موضوع بیکاری است و انشاالله بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که روزی را ببینیم که مشکل بیکاری در کشور ریشه کن شده است و این مستلزم برنامه ریزی و رفع مشکلات ریشه ای و قانونی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعد از انتخابات مردم می خواهند دولت به وعده هایی که داده است عمل کند، در این انتخابات مردم ثابت کردند به دنبال عزت، پیشرفت اقتصادی و رفاه اجتماعی هستند.

حسن زاده تاکید کرد: بعد از انتخابات مردم از دولت انتظاراتی دارند، بالاخره کشور ایران امکانات بسیار بزرگی دارد و کشوری که سال های سال امکانات رشد کشورهای دیگر را با صادرات مواد خام فراهم کرده است، حالا انتظار داریم این امکانات برای توسعه کشور افزایش رفاه مردم ایران به کار گرفته شود. امروز جوانان ما به شدت درگیر تامین معاش و امکانات زندگی خود هستند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز افزود: از آقای روحانی انتظار داریم که در انتخاب وزاری جدید، موقعیت های همه استان ها را در نظر بگیرند و آذربایجان را با استان های دیگری که توانمدی های کمتری دارند، مقایسه نکنند ضمن اینکه ما به تمام ایران علاقه داریم، اما با اینکه همیشه توانمندی های بزرگی داشتیم، اما در سال های گذشته کمتر شاهد حضور وزاریی از تبریز و آذربایجان در کابینه دولت بودیم.