با وحدت و همدلی گره‌گشای مشکلات مردم باشید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه منتخبان باید با وحدت و همدلی گره گشای مشکلات مردم باشند، گفت: وکلای ملت در بهارستان با کسب اعتماد مردم، رقابت‌های انتخاباتی را به رفاقت و وحدت تبدیل کرده‌اند و این همدلی گره گشای مشکلات خواهد شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار با منتخبین مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر همدلی نماینده مردم و مسئولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان اظهار داشت: همت بلند و اقدامات ارزشمند نمایندگان و مسئولان استان در طول ادوار گذشته برای توسعه همه جانبه خطه آذربایجان قابل تقدیر است اما برای رسیدن به ایده آل‌های جامعه اسلامی کافی نیست.

امام جمعه تبریز افزود: توسعه راه‌های استان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه و تدوین برنامه‌های عملی برای ارتقا جایگاه تولید و جهش در این بخش از مطالبات به حق مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه منتخبان باید  با وحدت و همدلی گره گشای مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: وکلای ملت در بهارستان با کسب اعتماد مردم، رقابت‌های انتخاباتی را به رفاقت و وحدت تبدیل کرده‌اند و این همدلی گره گشای مشکلات ایران اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: همه منتخبین به ویژه عزیزانی که دوره نخست خدمتی را تجربه می‌کنند با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و دیدارهای کاربردی مستقیم با مردم اشراف خود را بر مشکلات و معضلات استان و کشور گسترش دهند تا به یاری حق نمایندگانی شایسته برای استان آذربایجان شرقی باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رفع معضلات کسب و کار ، توجه به امر صادرات و واردات ، رفع مشکلات مؤسسات کار آفرین جزو اولویت‌های کاری وکلای ملت در بهارستان باشد.

محمدرضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: با وجود سوء تبلیغ‌ها و وسوسه‌های شیطانی دشمنان ، سالم‌ترین و کم حاشیه‌ترین انتخابات را تجربه کردیم و این مشارکت بار دیگر حاکمیت مرم سالاری دینی را به رخ دنیا کشید.

وی ا اشاره به ظرفیت‌های بزرگ استان و همچنین مشکلات موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی افزود: باید برای رفع مشکلات اشتغال مردم استان اقدامات جهادی و مؤثر داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی  با تاکید بر ضرورت شتاب دهی برای پیشرفت استان در تمامی زمینه‌ها گفت : باید فارغ از سلایق و گرایش‌های سیاسی با عقل جمعی برای رفع مشکلات و معظلات استان هم قسم شویم و همگام باشیم.

گفتنی است در این دیدار تعدادی از منتخبین مردم به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات استان پرداختند.