خدمات رسانی شرکت واحد در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان

اتوبوسرانی

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شکل ویژه خدمات رسانی می کند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایمان غنی زاده سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ریزیهای لازم جهت خدمات رسانی ویژه در لیالی قدر در تمامی خطوط شهری توسط همکاران و رانندگان زحمتکش شرکت واحد انجام شده و همانند شبهای نوزدهم و بیست ویکم، در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان نیز سرویس دهی و خدمات رسانی انجام می شود.

او ادامه داد: خدمات رسانی به شرکت کنندگان محترم در مراسم  لیالی قدر در محل مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.
غنی زاده عنوان کرد: بیش از۵۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط اتوبوسهای بخش خصوصی در لیالی قدر ارائه خدمات می کنند.

او افزود: خدمات رسانی جهت جابجایی مسافران بعد از اتمام مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از مبدا مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) به مقصدها خواهد بود.
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: حوزه های اجرایی، نظارت و بازرسی و گشت های انتظامی وهمچنین خودروهای امداد در جهت پشتیبانی فنی و امدادی در این شب بر ارائه سرویس دهی مطلوب بصورت میدانی نظارت می کنند.
سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ و سامانه ١٣٧اداره کل بازرسی شهرداری تبریز آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در خصوص مدیریت تقاضای سفر و بهینه سازی مطلوب سرویس دهی ناوگان است.