نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عدم تملک ایستگاههای مترو را در دوره مدیریت سابق شهرداری این شهر از جمله عوامل تأخیرساز پروژه قطار شهری تبریز خواند و گفت: این عملکرد باعث حیف و میل میلیاردها تومان از بیتالمال شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، سعید محدث اظهار کرد: عدم تملک به […]
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عدم تملک ایستگاههای مترو را در دوره مدیریت سابق شهرداری این شهر از جمله عوامل تأخیرساز پروژه قطار شهری تبریز خواند و گفت: این عملکرد باعث حیف و میل میلیاردها تومان از بیتالمال شد.
به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، سعید محدث اظهار کرد: عدم تملک به موقع ایستگاههای مترو در دوره مدیریت قبلی خسارات جبرانناپذیری را به این پروژه مهم و ارزشمند وارد کرده است.
وی تصریح کرد: با گذشت بیش از ۱۲ سال از آغاز پروژه خط یک مترو در تبریز، با وجود اینکه تونل خط یک به طول ۱۷ کیلومتر در آستانه تکمیل بوده، ولی متاسفانه اقدام جدی برای تملک ایستگاهها در دوره مدیریت گذشته صورت نگرفته است.
محدث با بیان این که نمونه این سستی را میتوان در ایستگاه واقع در میدان ساعت تبریز مشاهده کرد، ادامه داد: در واقع تملک و آغاز عملیات اولیه احداث ایستگاه در این میدان، پس از استقرار شورای اسلامی چهارم و پیگیریهای متعدد صورت گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: این عملکرد باعث حیف و میل میلیاردها تومان از بیتالمال شد. چرا که عدم تملک املاک واقع در ایستگاههای مترو توسط شهرداری تبریز در آن زمان، باعث افزایش چشمگیر قیمت زمین مربوط به این املاک شده است.
وی اظهار کرد: همچنین احداث ایستگاهها بعد از اجرای تونل باعث دوباره کاری و وارد شدن خسارت مستقیم به دیواره تونلهای احداثی شده است.
محدث گفت: چنانچه از همین الآن مصمم به احداث ایستگاهها باشیم چهار سال زمان برای جبران این عقب ماندگی لازم است.
تقوی
تاریخ : ۹ - خرداد - ۱۳۹۳
تا این معاون حمل ونقل فعلی تو این پسته اوضاع حمل ونقل عمومی همینطور وخیم خواهد بود تغییرات در سطوح مدیریتی سازمانهای شرکت واحد تاکسیرانی خود معاون حمل ونقل لازم وضروری است