انتصابات جدید در استانداری/ معرفی مدیرکل جدید بازرسی استانداری آذربایجان شرقی

همانطورکه پیش از این در اعتدال پرس خبر داده شده بود، تغییر مدیریتهای استانداری همچنان ادامه دارد(این خبر)، و امروز نیز جبارزاده، جنت را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و شقاقی را به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری معرفی کرد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده […]

image_pdfimage_print

همانطورکه پیش از این در اعتدال پرس خبر داده شده بود، تغییر مدیریتهای استانداری همچنان ادامه دارد(این خبر)، و امروز نیز جبارزاده، جنت را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و شقاقی را به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری معرفی کرد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در جلسه شورای مدیران استانداری، افزود: نظام مقتدر و کارآمد مورد قبول همه ملت‌هاست و این اقتدار و صلابت را بعد از رهبری، دولت و دولتمردان باید تامین کنند.

وی با بیان این که برای استانداران حداقل ۳۶ مورد وظیفه اصلی تدوین شده است که خلاصه و چکیده همه آنها حفظ عزت و اقتدار نظام است، افزود: برای اجرای این ماموریت باید بدنه مدیریتی استانداری قوی باشد.

جبارزاده با بیان این که هیچ انگیزه‌ای جز تقویت نظام و خدمت به مردم در ذهن ما نیست، گفت: امروز اقصا نقاط استان باید تحت نظارت استانداری باشد و عملکرد دستگاه‌ها به طور مرتب توسط استانداری رصد شود.

وی در ادامه این جلسه رسول مباشر جنت را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری معرفی کرد.

جبارزاده همچنین با قدردانی از خدمات ایرج شقاقی در این دفتر، او را به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری معرفی کرد.

پیش از این مهدوی این سمت را و به مدت چند سال بر عهده داشت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از امیری، سرپرست سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تقدیر و برای کرمانی، مدیرکل جدید این دفتر آرزوی موفقیت کرد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، جنت از نیروهای باسابق استانداری است که پیش از این مدیرکل اداری و مالی استانداری بود که چند ماه پیش از این سمت تدویع و به ریاست بازراچه های مرزی استان منصوب شده بود.

گفتنی است کرمانی زاده مدیرکل جدید امور بانوان استانداری که چند هفته پیش به این سمت منصوب شده بود، در دوره اصلاحات مدیر امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی بود.

 

خبر قبلی اعتدال پرس :

سوت قطار تغییرات در استانداری دوباره به صدا درآمد

انتهای خبر