تکمیلی- اختصاصی اعتدال پرس: آمار نهایی انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام شد/ ائتلاف بزرگ فعالان اقتصادی به رهبری جمشید برزگر، حائز اکثریت آرا شدند

نتایج نهایی انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام شد و طی آن ائتلاف بزرگ فعالان اقتصادی استان و لیدر این گروه جمشید برزگر، توانستند حائز اکثریت آراء شوند. به گزارش اعتدال پرس، هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان صبح امروز (دو شنبه ۱۸ اسفندماه) همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز […]

image_pdfimage_print

نتایج نهایی انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام شد و طی آن ائتلاف بزرگ فعالان اقتصادی استان و لیدر این گروه جمشید برزگر، توانستند حائز اکثریت آراء شوند.

به گزارش اعتدال پرس، هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان صبح امروز (دو شنبه ۱۸ اسفندماه) همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه داشت که بلافاصله بعد از پایان رای گیری، کار شمارش آراء در حضور  هیئت نظارت و کاندیداها آغاز شد.

حسین نجاتی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تبریز، پس از پایان رای گیری و شمارش آرا گفت: انتخاب اعضای هیئت اتاق بازرگانی تبریز ساعت ۱۸ امروز و بدون تمدید این رقابت به پایان رسید و اتاق بازرگانی تبریز هیئت خود را برای ۴ سال آینده شناخت.

وی گفت: هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز در کمال آرامش و صحت به خوبی برگزار شده و آرای صندوق رای گیری در حضور همه کاندیداها شمارش و نتیجه نهایی مشخص شد.

نجاتی با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در پای صندوق حضور یافتند، افزود: در این انتخابات ۵۶۱ نفر از اعضای اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز آرای خود را به صندوق انداختند که نتایج آن به شرح زیر می باشد:

در بخش صنعت: آقایان یونس ژائله ( ۳۴۵ رای)، رسول بیوک(۲۶۴ رای)، علی سالک نجات(۱۷۸ رای) ، پرویز بیوک(۱۶۲ رای) و سید باقر شریف زاده(۱۵۳ رای)

در بخش بازرگانی: مسعود بنابیان(۲۰۷ رای)، قاسم قویدل(۱۹۱ رای)، سونیا اندیش(۱۷۶ رای)، اسماعیل چمنی(۱۷۰ رای)، رضا کامی(۱۵۹ رای)

در بخش معدن : صمد حسن زاه (۲۵۶ رای)، جمشید برزگر(۲۵۳ رای)

بخش کشاورزی: ابوالفتح ابراهیمی(۲۱۴ رای)، علیرضا آقابالایی(۱۸۷ رای) و پرویز کلینی(۱۶۶ رای)

در این دوره از انتخابات ۷۰ نفر کاندیدا شده بودند که در نهایت ۶۰ کاندیدا در مرحله رای گیری رقابت داشتند.

هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان به واسطه رقابت شدید چهره های شاخص و گروههای انتخاباتی تشکیل یافته و تلاش برای اخذ اکثریت کرسی ها و ریاست اتاق بازرگانی تبریز از حساسیت و حاشیه های زیادی برخوردار بود که هزینه های سنگین برخی ائتلافها در قالب ضیافت های شام متعدد و تبلیغات سنگین رسانه ای و میدانی از جمله نکات قابل توجه آن بود.

گفتنی است، رقابت اصلی بین ائتلاف تبریز۲۰۲۰ به ریاست یونس ژائله و ائتلاف بزرگ فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی به رهبری جمشید برزگر بود که در نهایت گروه برزگر با اخذ ۸ کرسی از مجموع ۱۵ کرسی اتاق، توانست برنده این رقابت فشرده شود که البته امروز شنیده شد یکی از کاندیداهای منتسب به ائتلاف۲۰۲۰ نیز به جمع حامیان برزگر پیوسته است. با این تفاصیل مهندس جمشید برزگر کاندیدای اصلی ریاست اتاق بازرگانی تبریز خواهد بود.

وی از چهره های شاخص صنعت ساختمان در استان و ایران بوده و ریاست هیئت مدیره کانون انبوه سازان مسکن ایران را دارد.

برزگر ۱

خبرهای مرتبط با این خبر:

انتهای خبر